Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik mijn abonnement omzetten naar e-mail only?

• April 17, 2023
  • 1 reactie
  • 1826 keer bekeken

Ik wil mijn internet + bellen abonnement overzetten naar een mail only abonnement. De reden hiervoor is een andere provider voor internet + bellen + tv abonnement. Mijn kpn-mail wil ik graag behouden. Hoe kan ik dit doen?

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Oyah 

Dat kan je doen door je abonnement via de klantenservice (0800-0402) om te laten zetten naar een email only abonnement.
Een email only abonnement kost € 7,50 per maand.
Let dus op dat je geen gebruik maakt van een overstapservice van de andere provider.

Admin:  aangezien dit topic nog steeds goed gevonden en bekeken wordt hierbij de actuele prijs van e-mail only. Die bedraagt 7,75

Meer informatie: 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

• Antwoord
  • April 17, 2023

Hallo @Oyah 

Dat kan je doen door je abonnement via de klantenservice (0800-0402) om te laten zetten naar een email only abonnement.
Een email only abonnement kost € 7,50 per maand.
Let dus op dat je geen gebruik maakt van een overstapservice van de andere provider.

Admin:  aangezien dit topic nog steeds goed gevonden en bekeken wordt hierbij de actuele prijs van e-mail only. Die bedraagt 7,75

Meer informatie: