Skip to main content

Goedendag,

Mijn glasvezelaansluiting is in mei aangelegd in de woonkamer. Echter kan ik deze nog steeds niet gebruiken. Intussen heeft Ziggo de prijzen opnieuw verhoogd en kan ik nog steeds niet overstappen naar een andere provider die hetzelfde (of meer) kan bieden dan Ziggo.

Volgens de systemen van KPN Netwerk (Mijn Status) is er (nog steeds) toestemming nodig van de VVE (Pandeigenaar). Volgens VW Telecom moet de lijn alleen ingemeten worden waarna de lijn gereed wordt gemeld.

Ik heb anderhalve maand geleden gebeld naar VW Telecom en zij gaven aan dat ik word teruggebeld voor een meetafspraak. Dit is nog steeds niet gebeurd.

Wat kan ik nog doen om de glasvezelaansluiting gereed te laten meten zodat deze gereed gemeld wordt?
Opnieuw bellen of mailen met VW Telecom waarna ik weer te horen krijg dat ik word teruggebeld voor een afspraak die niet komt?

Welkom op het forum @Rick_H! Ik snap je goed dat je zo snel mogelijk over wilt naar glasvezel. 

In dit geval begrijp ik dat het ligt bij de aannemer van VW Telecom. Dan is VW Telecom het beste aanspreekpunt. Wij hebben namelijk geen inzicht in de agenda van die aannemer.