Skip to main content

hi, 

ik ben al jaren lid en heb een abonnement voor diverse dingen. Ik wil die van internet en tv wijzigen. Ik betaal nu veel meer voor internet en tv dan als ik een nieuwe klant wordt bij jullie. Kan ik dit omzetten of moet ik mijn abonnement opzeggen en een nieuwe afsluiten? 

Hallo @Bakker2812 

 

Of je wat kan wijzigen is afhankelijk van de abonnementsvorm die je nu hebt, bij sommige valt er niet zoveel te wijzigen, je kan het wel zelf omzetten naar een KPN Hussel abonnement.

Dat kan voordeliger zijn omdat je dan zelf kan kiezen welke opties je wilt hebben en je die later ook makkelijk weer aan kan passen.

 

Je kan dit zelf aanpassen of wijzigen naar Hussel via Mijn KPN of via de klantenservice door te bellen met 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 - 18:00 en za 08:00 - 17:00).
Als je het via MijnKPN wilt aanpassen moet je Thuis internet abonnement gekoppeld zijn aan je KPN ID, dat kan je ook in MijnKPN doen via Product toevoegen.

 

Hieronder staan de mogelijkheden van een KPN Hussel abonnement:

 


Bedankt voor je bericht. 
mijn abbonement is gekoppeld aan mijn kpn id. Als ik op wijzigen druk blijf ik nog steeds totaal 68 euro betalen. Als ik een nieuwe klant wordt bij kpn 35 euro de eerste 6 maanden en dan heb ik nog sneller internet erbij ook. Ik kan het dus beter gewoon opzeggen en dan of opnieuw een abbonement afsluiten of naar een andere provider gaan. Bedankt voor je hulp


Opzeggen en opnieuw aanmelden werkt niet, daar moet minimaal 6 maanden tussen zitten voor je weer als nieuwe klant wordt gezien, dus dan heb je nog steeds geen korting of welkomst kado's.

Je kan proberen of je extra korting via de klantenservice (0800-0402) kan krijgen als je daar zegt dat je wilt overstappen, lukt dat niet dan is (tijdelijk) overstappen de enige optie als je van dat soort kortingen gebruik wilt maken.