Skip to main content

Ik krijg geen internet op tv, waardoor ik bijvoorbeeld. Ook geen Hbo erop kan zetten (app).

Ik moet de modem resetten en tv hierin aanzetten, maar ik heb niet het juiste WW. 

Hoe moet ik nu te werk gaan en wat moet ik daarna allemaal instellen ?? (Help)

Hallo @Josjanny je kunt je tv-toestel met een netwerkkabel verbinden met het modem, het snelst, meest veilig en meest stabiel. Of draadloos via wifi, het wachtwoord is dan gelijk aan de wifi op je laptop of telefoon.

 


Hallo Jan, het probleem bij ons is, dat de tv niet op internet komt. Niet met wifi, niet met kabel.

Volgens kpn moet ik setting goed zetten in het modem. Maar om in het modem te komen heb ik een wachtwoord nodig. Dit is niet het wachtwoord wat op het modem staat. De monteur had dit met de installatie schijnbaar veranderd. Ik moet dus een reset toepassen en het wachtwoord veranderen. 

Het meest vreemde is, dat ik gewoon wifi kan gebruiken op elk ander apparaat met het bestaande wachtwoord, maar niet op de tv.


Hallo @Josjanny je kunt ook je tv-toestel terugzetten naar standaard instellingen, dan moet er zowel bekabeld als via wifi weer een verbinding mogelijk zijn.

Succes.

 


Volgens kpn moet ik setting goed zetten in het modem.

Dat is echt weer zo'n antwoord van een klantenservice medewerker die geen flauw benul heeft van hoe het werkt.

Heb je al bij de netwerkinstellingen van jouw televisie gekeken naar hoe het ingesteld staat?

Kan je daar eens foto's van plaatsen?


@Josjanny welkom op het forum. Is het nog gelukt? Ik sluit mij aan bij het bovenstaande want het is normaal gesproken niet noodzakelijk om een aanpassing te doen in de instellingen van het modem om een internetverbinding op te zetten. Zou je inderdaad eens een foto van de internetinstellingen van de tv kunnen plaatsen. Dan lopen we die samen even na.