Skip to main content

Ik jeb een trage wifi 60 

Het advies is een extr versterker te bestellen kosten 50 euro

Ik ben niet van plan dit te bestellen

Als jullie het probleem willen oplosse is goed tevreden

Anders asn het eide van het contract zoek ik ergens anders

Wi-Fi valt buiten de verantwoordelijkheid van de provider.  Dat is bij alle providers zo. En dat is omdat Wi-Fi gevoelig is voor omgevingsfactoren.  Daar kan een provider niets aan doen. Als jouw buurman een zware Wi-Fi versterker heeft staan dan heb jij daar last van. Anno 2021 ga je het niet meer redden met alleen het modem.  Gewoon omdat er teveel Wi-Fi in de lucht.  Vroeg of laat zal je aan versterkers moeten. Helaas omschrijf je niet precies wat er aan de hand is. Welk band gebruik je? De 2.4GHz band is vol en kan geen hoge snelheid aan.  De 5 GHz band kan hoge snelheden aan maar het bereik is niet ver. Dus vertel wat er aan de hand is dan kunnen we je helpen.


Hoi @Nonso, welkom op ons forum!
Wifiversterkers kan ook ik je helaas niet gratis aanbieden. We denken hier natuurlijk graag even met je mee naar een oplossing! Joep stelt hierboven al een paar goede vragen.
Wat voor snelheden haal je nu? Had je onze wifimanager al eens doorlopen? Waar loop je precies tegenaan?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!


Zou dit topic gesloten kunnen worden, krijg hier constant email van.

 

*admin: topic gesloten


Zou dit topic gesloten kunnen worden, krijg hier constant email van.

Misschien is het ook beter dat je de volgende keer reageert als je iets plaatst en mensen hierop een helpende hand bieden. Het is maar een tip 😉.

Overigens zijn die meldingen (mails) gewoon uit te schakelen via je profiel.