Skip to main content

Een goede avond .Wij hebben 10 dagen en glasvezel storing gehad. Daar door hadden wij geen TV, Internet  en konden we niet bellen,. Nou hebben we recht op vergoeding heb ik gelezen. Allen als ik het  formulier in vul. dan kan ik maar 3 dagen vergoed krijgen . We hebben 10 dagen zonder gezeten. Hoe zit het met de Andere 7 dagen. Het is niet de eerste keer dat wij Zo een grote storing hebben gehad. En bij de vorige keer hebben we ook al niks vergoed gekregen. 

Met vriendelijke groeten

Serge 

@smokey1976 Een van de moderators kan dit voor u uitzoeken en verzorgen.

Als u uw klantgegevens aanvult in uw profiel? Het gaat om:

  • Uw klantnummer
  • postcode en huisnummer
  • geboortedatum van de contractant
  • de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij KPN bekend is.
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kunt u extra informatie kwijt.

Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor u en de KPN moderators. 

NB: het kan even duren voordat de moderator reageert…..🙃


Een goede middag

Ik heb alles in gevuld in mijn profiel. Hoe lang kan het duren voor dat ik reactie krijg ?

Want je moet binnen 30 dagen reageren . En wordt ik daar dan over gebeld ?

Met vriendelijke groeten 

Serge

 


Een goede avond. Kan ik ook klantenservice bellen om te vragen hoe het zit. Mvg serge


Je kan ook 0800-0402 bellen inderdaad, maar als  je een moderator afwacht komt het ook goed, en die 30 dagen hoef je je niks van aan te trekken, staat hier zwart op wit dat het op tijd is aangekaard.


Goedemorgen @smokey1976!

Bij een netwerkstoring langer dan 12 uur, heb je inderdaad recht op een vergoeding 1/30e van je maandelijkse abonnementskosten per dag. 
Ik begrijp dat het online niet lukt om een vergoeding aan te vragen voor de totale duur van de storing (10 dagen): dan zijn wij van de klantenservice aan zet om even mee te kijken.

Ik zie dat de storing van 30 juli t/m 08 augustus geduurd heeft en heb daarom ook een vergoeding toegekend voor 10 dagen. Deze vergoeding heb ik ingevoerd als een creditbedrag en deze wordt automatisch meegenomen op een volgende factuur. 

Je hebt een Digitenne Noodpakket ontvangen ter overbrugging van de storing: is het al gelukt om deze terug te sturen naar ons?
Ik lees dat graag even, dan kunnen we het helemaal afronden!

@HansaanZet bedankt voor jouw bericht, zo heb ik alles direct kunnen verwerken! 👍🏾


Beste Shyrin

Wat fijn dat u dit voor ons in werking gaat zetten. Het noodpakket ga ik morgen weg brengen. om deze terug te sturen. Ik had deze nog even voor de zekerheid gehouden. om zeker te zijn dat alles weer werkt. Het is niet de eerste keer dat wij zo langen storing hebben gehad.  En bij de vorige heb ik niet een eens een vergoeding gehad.

Met vriendelijke groeten

Serge


Beste Shyrin

Wat fijn dat u dit voor ons in werking gaat zetten.

Het is bij deze geregeld, hoor! 😊

Ik snap de slag om de arm! Jammer dat er bij de vorige storing geen vergoeding toegekend is. Was dat een klein jaar geleden? Ik zie dat er toen contact met ons is geweest ivm geen werkende diensten, maar de details van deze storing kan ik niet meer opvragen (en dus ook geen vergoeding meer toekennen voor die storing).
Je weet nu: ​​​​​​via het online formulier of onze klantenservice (daar valt het Forum ook gedeeltelijk onder) moet het linksom of rechtsom lukken. 

We zien het noodpakket erg graag retour, want dan kunnen andere klanten er eventueel ook gebruik van maken. Alvast bedankt voor de genomen moeite!


Belachelijk lage vergoeding, geen tv!! smartegeld!!