Skip to main content

Hoi 

Naar aanleiding dat KPN heeft aangeboden om een internetsite te beheeren en kon maken had ik dat gedaan, mooie site , alleen wel ingewikkeld hoe dit uiteindelijk kon maken verder, maar was gelukt, betaald hier voor, maar toen ineens, kon ik niet meer op mijn site dingen veranderen, en nog steeds niet , heel raar en KPN heeft  nooit een mailtje aan ons gestuurd , van hoe lang zo iets zou duren, om over te zetten, naar wat we uiteindelijk achter  kwamen via Argeweb die het dus overneemt, zij hebben ook elke keer geen antwoord , omdat ze volgens mij nog niet helemaal op 1 lijn zitten, ik zou zeggen praat even met elkaar en los het op , want voor mijn klanten en andere mensen zou fijn zijn als het iniedergeval voor eind febr toch wel klaar moeten zijn toch? KPN en Argeweb, ga  even om te tafel zitten hoe nu verder.. Jammer dat het zo moeilijk moet gaan om je eigen internetsite te  maken , we wilden dat doen via KPN dat leek ons veilig vandaar jullie …

graag jullie idee hierop?

gr JFF 

Dit was een zakelijk product van KPN. KPN heeft dat afgestoten. 

Als het u zelf aan kennis ontbreekt, dan kun u beter een website bouwer in de arm nemen denk ik.


Hoi @JFF. Het klopt wat Nick zegt. Hosting is een zakelijke KPN dienst. Deze diensten zijn en worden afgestoten richting Argeweb. Als je daar meer informatie over wilt kun je dan ook het beste contact opnemen met Argeweb. Zij bieden ook een designservice waarmee zij een website voor je maken.

Als nog niet helemaal duidelijk is of je diensten al helemaal over zijn naar Argeweb, dan kun je het beste bij KPN Zakelijk dit verder navragen. Zij zijn telefonisch bereikbaar op 0800-0403 (gratis), en hebben ook een eigen Zakelijk Forum