Skip to main content

Hoe kan ik zien wat mijn bandbreedte is.
Ik kan het nergens vinden?
 

Hallo @PatriesZegveld , dat kun je op je thuisfactuur terugzien.

50, 100, 200, 500 of 1.000 Mbit/s

 


Bij mij staat alleen alles in 1 premium en geen mb vermeld.


Hallo @PatriesZegveld , premium ken ik niet, waarschijnlijk een oud KPN-abonnement.

Als je een koperaansluiting hebt zal dat waarschijnlijk een TOT 50/5Mbit/s-abonnement zijn.

Doe een een speedtest via www.kpn.com/speedtest, welke waarden behaal je dan?

Meet dit wèl bekabeld rechtstreeks op het modem, met verder alle overige (draadloze) apparatuur uit.

 


Ja dat heb ik vanmiddag gedaan toen werd 23 mb bij upload aangegeven is dat de bandbreedte?


Bij mij staat alleen alles in 1 premium en geen mb vermeld.

Volgens mij is dat 100 mbit, 2 tv ontvangers + opnemen, telefonie en Spotify. Daar betaald u ongeveer 75 euro per maand voor. Klopt dat?


Schrik niet ik betaal 95 per maand


Ja dat heb ik vanmiddag gedaan toen werd 23 mb bij upload aangegeven is dat de bandbreedte?

Als u op de homepage van KPN even doet alsof u een nieuw thuis abonnement afsluit, dan kunt u uw postcode en huisnummer invullen. Daarna krijgt u te zien welke snelheid op uw adres haalbaar is volgens KPN.

Als dat ook maar 23 mbit is ... dan is het misschien een optie om eens bij Ziggo te gaan kijken als u meer snelheid wilt.


Nick83 de rest klopt overigs wel


Schrik niet ik betaal 95 per maand

Dat kan, misschien omdat u ook Netflix heeft? En misschien een 3de tv ontvanger ofzo?


Netflix betaal ik apart en ik heb maar 1 TV. Zal deze week eens mijn abonnement goed onder de loep leggen, want volgens mij betaal ik teveel.


Netflix betaal ik apart en ik heb maar 1 TV. Zal deze week eens mijn abonnement goed onder de loep leggen, want volgens mij betaal ik teveel.

Ok. Verstandig denk ik om er eens naar te kijken.

Als u hier een schermafdruk plaatst van pagina 2 van de factuur, dan kunnen we eens kijken waar die 95 euro vandaan komt.


Ben je inmiddels zelf al iets wijzer geworden @PatriesZegveld? Of wil je graag dat wij nog even met je meekijken en meedenken?

In het laatste geval, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan duik ik de systemen in om te zien wat je nu precies voor abonnement hebt, en of het beter kan!


Marja, 

Ik heb de gegevens ingevuld.

ik hoor graag of het anders kan.

met vriendelijke groet 

patricia


Nick93, dit is pagina 2.

Overzicht
TV, Internet & Bellen
Abonnement
Periode 25 jan t/m 24 feb
Alles-in-1 Premium 92,85
92,85
Verbruik
Periode t/m 24 jan

Nationaal naar vaste nummers -
0,00
Gratis producten
BelOnbeperkt Altijd - gratis -
HD tv-ontvanger - gratis -
Pluspakket gratis bij uw Alles-in-1 Pakket -
ESPN Compleet -
Opnemen Pakket gratis -
Gratis Onderling Bellen -
KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (5 apparaten) -
Spotify Premium - gratis -
Vast telefoonnummer - gratis 

 


Allereerst, 

Nick93, dit is pagina 2.

Overzicht
TV, Internet & Bellen
Abonnement
Periode 25 jan t/m 24 feb
Alles-in-1 Premium 92,85
92,85
Verbruik
Periode t/m 24 jan
Gesprekken
Telefoonnummer 
Nationaal naar vaste nummers -
0,00
Gratis producten
BelOnbeperkt Altijd - gratis -
HD tv-ontvanger - gratis -
Pluspakket gratis bij uw Alles-in-1 Pakket -
ESPN Compleet -
Opnemen Pakket gratis -
Gratis Onderling Bellen -
KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (5 apparaten) -
Spotify Premium - gratis -
Vast telefoonnummer - gratis 

 

Haal je telefoonnummer even uit pagina twee, verder is het abonnement met al deze opties 105,96 als je geen mobiel hebt of 100,96 met kpn mobiel als u het nu zou afsluiten. Eigenlijk zit u als u alles gebruikt dan ook erg voordelig. U heeft natuurlijk ook een aantal zenderpakketen, onbeperkt bellen, Spotify en opnemen in uw Pakket zitten. Als u niet met de vaste telefoon belt scheelt dat 18,50. Belt u wel veel maar enkel nationaal scheelt dat 6,50. En zo is het met alle pakketen, ondanks dat overal gratis staat betaald u gewoon een totaalprijs waar dit allemaal in zit. Bel anders een keer met 0800-0402 of kijk in MijnKPN wat de opties zijn. 


Je had Alles-in-1

  • Instap, dat was 50 mbit
  • Standaard, dat was 100 mbit
  • En Premium, ik denk 200 mbit

Ah, dit is het meest superdeluxe abonnement dat wij ooit aangeboden hebben @PatriesZegveld :grin: Met alles er op en er aan.

Maak je gebruik van alle opties? Je hebt nu een 200Mb snelheid, onbeperkt bellen met de vaste lijn, Spotify Premium, KPN veilig voor 5 apparaten (in plaats van 2) en 3 verschillende tv pakketten. Als je dit allemaal in gebruik hebt, is je huidige abonnement absoluut goedkoper dan onze nieuwere KPN Hussel abonnementen. 

Mocht je echter niét overal gebruik van maken, zou je dan aan willen geven wat je allemaal wél in je abonnement zou willen hebben? Dan kunnen we bekijken of het voordeliger kan, of dat je beter kunt houden wat je nu hebt :blush: