Skip to main content
Beantwoord

Hoe klacht indienen?

  • January 6, 2021
  • 6 reacties
  • 80 keer bekeken

Klacht ingediend op site, site geeft stuctureel storing (dubbel frusterend)

Via welke andere weg kan ik klacht indienen

Admin: Reacties naar je eigen topic verplaatst

Beste antwoord door Winden

Intussen van klachtenafdeling reactie gehad. BTW factuur is (nog) niet gevonden.

Wel keurig en vriendelijk te woord gestaan, alleen eigenlijke wens (een BTW factuur ontvangen over gedane verkoop voor boekhouding) is na 2 maanden nog niet gelukt 🤨

Intussen jaarafsluiting afgerond zonder juiste factuur. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 6, 2021

Samenwering met Promo Desk Service:
- Airpods aangeschaft via KPN actie bij Iphone 12 Pro
- geleverd en gefactureerd door Promo Desk Service
- 2x toe e-mail gezonden voor ontvangen BTW factuur (nodig voor boekhouding)
- niets ontvangen >> klacht ingediend
- reactie van Promo (uit naar KPN??): moet voor factuur naar KPN
- reactie KPN: moet voor factuur naar Promo Desk Service

Conclusie: na 2 mails, 3 telefoontjes (2x KPN 1x Promo) nog steeds geen BTW factuur.

Zeer kwalijke gang van zaken:
Niemand neemt verantwoordelijkheid dit op te losse, zelf niet na onze suggestie (kan u niet zelf bellen met KPN/Promo, want jullie verwijzen naar elkaar en wij zijn de dupe; beiden geweigerd "kunnen wij niet doen, u moet echte bij de ander zijn"

Intussen veel tijd en frustratie verder (en nog steeds geen BTW factuur) zijn we niets opgeschoten.

Tip: stop met Promo Desk Service, zij tasten imago KPN aan en mailen zelfs met logo en naam KPN (maar nemen geen verantwoordelijkheid voor zenden factuur)

We zien uit naar uw reactie én een BTW factuur!

René van Winden

P.S. 1. Bij Promo Desk Service gesproken met Michelle en Teamleider was Shirley (wilde geen achternaam geven)
P.S.2. Zie reactie bijgaand (printscreen) van mail nav onze klacht over uitblijven sturen factuur


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 6, 2021

Klachtensite geeft structureel foutmelding, dus dan maar zo

 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 13, 2021

Hoi @Winden, welkom hier. 

Ik lees dat je van het kastje naar de muur gestuurd wordt voor BTW op de factuur. Dat is niet fijn. Nu kan ik hier niet direct een antwoord op geven. Ik durf zo niet te zeggen hoe en wat, dat moet ik even uitzoeken voor je. Zou je daarvoor vast jouw profiel willen invullen, dan hoor ik van je als je dat gedaan hebt. Dan heb in ieder geval wat gegevens waar ik verder mee op onderzoek kan. 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 18, 2021

Ik ga er vanuit dat alles duidelijk is. Ik heb namelijk geen reactie meer van je gezien. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • January 24, 2021

Intussen van klachtenafdeling reactie gehad. BTW factuur is (nog) niet gevonden.

Wel keurig en vriendelijk te woord gestaan, alleen eigenlijke wens (een BTW factuur ontvangen over gedane verkoop voor boekhouding) is na 2 maanden nog niet gelukt 🤨

Intussen jaarafsluiting afgerond zonder juiste factuur. 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 24, 2021

Dat is jammer te lezen, maar als het mijn collega niet lukt, dan lukt het mij helaas ook niet. 

Mocht je nog andere vragen hebben, hoor ik uiteraard graag weer van je.Â