Skip to main content

Beste KPN,

Vandaag pakket ontvangen van KPN voor aansluiting op mijn glasvezel, de aansluiting kan ik pas 22-2-2023 gaan doen, maar ik wil wel voorbereid zijn.

IK loop hier tegen aan: glasvezelpunt zit in de meterkast, de router gaat naar de woonkamer, de kabel die nu erbij is geleverd is veel te kort,  kan ik via deze weg een langere kabel van 10 meter krijgen voor mijn glasvezel aansluiting, zodat ik 22-2-2023 alles netjes kan aansluiten.

In afwachting van het antwoord

Hallo @Albert12345 het snelste is zelf een kabel kopen bij een zaak in jouw woonplaats.

Kwaliteit moet minimaal CAT5e of CAT6 zijn, kleur is niet belangrijke, o.a. bij de Action, zie link, voor slechts €2,99 en is CAT6:

CableMax netwerkkabel | Action.com

Succes.

 

 


Hoe loopt die kabel? Door een gaatje in de muur?


Beste Jan,

 

Bedankt voor de tip, was in de buurt van Action en direct een kabel meegenomen.

 


Beste Nick,

 

Het is inderdaad de bedoeling dat ik een gaatje boort om de kabel door te trekken, alleen nog even bekijken hoe het beste uit komt,

 

Bedankt voor je reactie

 


Beste Jan,

 

Bedankt voor de tip, was in de buurt van Action en direct een kabel meegenomen.

 

Bedankt voor de update.

Veel succes er mee.

 


Beste Nick,

 

Het is inderdaad de bedoeling dat ik een gaatje boort om de kabel door te trekken, alleen nog even bekijken hoe het beste uit komt,

 

Bedankt voor je reactie

 

Dan moet dat gaat je wel bijna 2 cm doorsnede hebben. Als past het stekkertje er niet door.

Een kleiner gaatje kan wel, dan moet u utp-kabel hebben zonder stekkers. Die moet u er dan zelf aan zetten.


Beste Nick,

 

Bedankt voor je reactie,  gaat goed komen 

 

Dit topic kan gesloten worden.