Skip to main content

Zojuist een (voor mij nieuwe) woning betrokken. Nu blijkt dat de vorige bewoner de contactdoos rondom het ISRA punt heeft weggehaald en afgedekt met een kartonnetje. Dit vind ik niet netjes, zeker omdat het in het zicht zit in de woonkamer. Ik zou dus graag een nette afsluiting willen hebben, hoe kan ik hieraan komen?

Mvg Manon

Hallo @Manon_nonaM , als je een nieuwe klant van KPN bent of wordt meteen om een installatiemonteur  vragen, die gaat het IS/RA punt herstellen.

 


Bedankt voor je reactie. En als ik geen klant ben/word van KPN?


Bedankt voor je reactie. En als ik geen klant ben/word van KPN?

Hallo @Manon_nonaM  Aan de vorige bewoners de spullen terug vragen of zelf een passend kapje monteren.

Succes.

 


Ik vraag mij dus af waar ik een passend kapje kan vinden, aangezien beide opties die je schetst mij nog niet gelukt zijn. Aangezien het ISRA punt officieel van KPN is dacht ik daarom om hier de vraag te stellen waar ik dan aan een passend kapje kan komen.


Hallo @Manon_nonaM  even de maat nemen en een passend kapje bij een bouwmarkt o.i.d. kopen en als je het officieel wil doen een monteur van KPN laten komen om e.e.a. tegen betaling te laten herstellen als je geen klant bent of wordt.

Succes.

 


Als je internet via de kpnlijn af gaat nemen, ook via een andere provider, komt een monteur de boel repareren. Anders moet je inderdaad zelf een plaatje maken van bijv triplex of MDF en dan een kwastje erover.