Skip to main content

Ik ben telkens op zoek naar contact met helpdesk via e-mail of via een andere digitale weg. Uren ben ik kwijt telkens als ik een poging doe. Ik wil niet bellen omdat ik in India vertoef (kosten bellen is dan wel erg hoog). Telkens wordt ik naar zogenaamde oplossingen geleid waar ik niet op zit te wachten en zeker geen oplossingen zijn!

 

Inloggen op een abonnement die nog niet is ingegaan wil ook niet echt lukken, ook daarvoor kun je hulp krijgen met als gevolg dat je weer in hetzelfde labyrint terecht komt.

 

De huidige provider heeft als aangekondigd het abonnement beëindigd. Dat zou niet gebeuren als er een overstapservice zou zijn. De overstap zou KPN regelen en was ik gegarandeerd van Wifi in mijn woning in Nederland, zodat ik mijn apparatuur op afstand kan blijven bedienen. 

 

Dat is nu dus onmogelijk geworden. Veiligheid in de woning is daarmee in gevaar gekomen. Iedere oplossing die nu aangedragen zal worden zal daar geen verandering in brengen aangezien alle apparatuur opnieuw in de woning aangesloten moeten worden op de wifi.

 

Vriendelijke groet,

Hasan

Overigens als je naar schade of klacht site gaat kom je al sinds ik nieuwe abonnement heb aangevraagd de volgende tekst tegen:

KPN Netwerk is tijdelijk niet bereikbaar

Wij plegen op dit moment onderhoud aan onze systemen, hierdoor kun je nu even geen gebruikmaken van de website. Onze excuses voor het ongemak, probeer het straks nog een keer.

 

Het klachtenformulier is buiten werking gezet: KPN Netwerk is tijdelijk niet bereikbaar


Hoi @HasanB 
Je moet ook geen KPN netwerk hebben, die is alleen voor de aanleg van glasvezel.
Voor storingen of overstapservice moet je de KPN hebben en dat is een ander bedrijf dan KPN Netwerk.
 

Het beste kun je hierover even bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402
Vanuit het buitenland is het nummer +316 1200 1200 (en dat is niet gratis)
Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.
Je kunt KPN niet per email bereiken.
Wel kun je het klachtenformulier invullen inden je dit wenst.


Beste @huistijger

Om te beginnen bedankt voor de moeite om te reageren op mijn frustratie. Waarom heb ik mijn frustratie hier geplaatst is de vraag die je eigenlijk stelt. Het antwoord is simpel omdat ik geen andere digitale manier heb kunnen vinden anders dan dat ik in het labyrint beland.

 

De telefoonnummers heb ik. Vanuit India wordt wel erg duur voor een probleem waar de oplossing toch niet bevredigend kan zijn aangezien het aansluiten van mijn apparatuur aan de WiFi thuis in Nederland moet gebeuren. Bellen doe ik daarom wel als ik weer in Nederland ben.

 

Groet, 

Hasan 


Hallo @HasanB KPN is ook via Facebook of X, voorheen Twitter te bereiken.


Hoi @HasanB 
Je kunt eventueel ook nog via Facebook of via X (twitter) contact opnemen met de KPN


Beste @huistijger , ik heb het klachtenformulier ingevuld. 


@HasanB 

Of je resultaat hebt weet ik niet. Maar het is altijd het proberen waard. 

https://assistent.kpn.com/?skill=default


Prima @HasanB daar krijge je altijd antwoord, het kan wel even duren, maar je krijgt gegarandeerd antwoord.


Prima @HasanB daar krijge je altijd antwoord, het kan wel even duren, maar je krijgt gegarandeerd antwoord.

Is dat zo? Want volgens mij reageert een medewerker van de klachtenafdeling telefonisch en weet niet of dat kan als meneer in India zit.


@Ik_Combineer , dat kan helemaal kloppen. Ik heb digitaal contact nodig, waar het klachtenformulier gedeeltelijk in heeft voorzien. Ik heb mijn klacht kunnen indienen. De reactie / antwoord zal waarschijnlijk alleen telefonisch zijn aangezien mijn reactie op de e-mail niet kon worden verzonden. Of wel wederom een noreply mailadres. Zo jammer dat. 


Waarom euhm... stapt u over naar een andere provider als u in India bent? Waarom regelt u dat niet als u in Nederland bent?

Dat er op een gegeven moment andere apparatuur aangesloten moet worden is logisch toch?

De overstap zou KPN regelen en was ik gegarandeerd van Wifi in mijn woning in Nederland, zodat ik mijn apparatuur op afstand kan blijven bedienen. 

Daarbij gaat KPN er wel vanuit dat u gewoon zelf de apparatuur aansluit op de dag van overstappen.