Skip to main content

Welke stappen moet ik doorlopen om een Experia V10 koppelen met een alarmsysteem zodat bij het inloggen met de mobile telefoon het DNS/IP adres en Poort wordt herkend.

Het systeem was gekoppeld en werkte maar na installatie van de Experia V10 is de verbinding niet meer tot stand te brengen.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Vaak verwacht het alarmsysteem een IP adres en gebruikt het niks anders ivm veiligheid. Mijn advies zou zijn om contact op te nemen met uw alarm leverancier.


Het IP adres is bekend, Volgens mij gaaat het fout bij de verwijzing naar de poort.

Bij het inloggen met de mobile telefoon om het alarm uit dan wel aan zetten krijg ik geen verbinding meer. Het DNS/IP adres en Poort wordt niet herkend. (Staat in de vraagstelling herkend in plaats van niet herkend.)


Hoi @Bor nav, welkom op ons forum! 

Ik zie dat je al op weg geholpen bent door @Ik_Hussel. Heb je intussen contact gehad met de alarmleverancier? Mogelijk moet je toch iets instellen in het modem, dat is voor ons hier lastig te zeggen. Het kan per systeem verschillen. De leverancier kan je daarmee helpen. Als je meer informatie zoekt over de Experia Box V10 en het open zetten van poorten, lees dit topic eens door.


De alarmleverancier wil geen duidelijkheid geven.

Het werkt weer maar ik begrijp niet hoe.

De v

Topicstarter heb ik doorgelezen en ben aan de hand daarvan gaa  experimenteren.


Gaat wat fout in de laatste zin.

De topics heb ik doorgelezen en ben aan de hand daarvan gaan experimenteren.


@Bor nav Fijn in ieder geval dat 't weer werkt. Wel jammer dat de alarmleverancier niet mee wil (of kan) denken. Ik hoop dat het goed blijft. Als je nog bevindingen hier wilt delen of suggesties kunt gebruiken, we denken voor zover dat lukt graag met je mee.