Skip to main content

Beste Forum leden 

Ik heb 2 kpn superwifi punten die wil ik gaan aansluiten mijn vraag is moet ik er altijd één op de experiabox v10 modem aangesloten laten staan of kan ik die ook los koppelen en gebruiken .

Met Vriendelijke Groet John 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Ik heb sinds vorige week 1 door monteur laten installeren. Die werd gekoppeld aan xperia10. Denk dus dat ie niet los te gebruiken zijn. 

 


Hallo @Johnnyboij 

De eerste SuperWiFi neemt de wifi functie over van de Experia Box. Deze moet aangesloten blijven. De tweede SuperWiFi moet tijdelijk worden aangesloten om de gegevens op te halen. Als dat na ca. 10 minuten klaar is, kan die SuperWiFi afgekoppeld worden en ergens draadloos worden geplaatst.


Beste forum leden kan je de experia wifi ook draadloos gebruiken in combinatie met superwifi (zie foto) als ik hem aansluit dan gaat eerst het groene lampje knipperen en dan branden op een gegeven moment 2 groene lampjes . Dan heb ik nog een vraag de witte super wifi schotel als je de eerste aangesloten hebt die staat bij de experiabox v10 modem en de tweede als je die te ver weg zet van de experiabox v 10 modem dan werkt die niet klopt dat . 

john

 


Beste forum leden kan je de experia wifi ook draadloos gebruiken in combinatie met superwifi

Nee. De Experia WiFi's moeten altijd bekabeld aangesloten zijn.

(zie foto) als ik hem aansluit dan gaat eerst het groene lampje knipperen en dan branden op een gegeven moment 2 groene lampjes . Dan heb ik nog een vraag de witte super wifi schotel als je de eerste aangesloten hebt die staat bij de experiabox v10 modem en de tweede als je die te ver weg zet van de experiabox v 10 modem dan werkt die niet klopt dat . 

Ja. Het bereik is maar beperkt. Het werkt via WiFi, dus hoe verder weg, hoe lager de snelheid. 

john

 

 


😀