Skip to main content

hoe kan ik eigenlijk persoonlijk contact met KPN krijgen zonder verwijzingen naar standaardvragen die niet over mijn probleem gaan?

 

0800-0402 tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. Hou er rekening mee dat de wachttijden erg lang zijn. De meeste werken thuis aan de keukentafel met een mobieltje.  En dat is een stuk lastiger dan in een goed ingericht kantoor. 


Beste @annekenusselder, welkom! Het klopt wat Joep1965 zegt! Heb je inmiddels iemand aan de lijn gehad? Je mag ook je vraag hier stellen als je dat liever hebt. 

De meeste werken thuis aan de keukentafel met een mobieltje.  En dat is een stuk lastiger dan in een goed ingericht kantoor. 

Dat is gelukkig niet helemaal zo. Iedereen heeft gewoon een (al dan niet draadloze) headset tot z'n beschikking en de meeste collega's hebben echt al wel voorbereidingen getroffen voor een echte thuiswerkplek. Het is dus niet helemaal zo geïmproviseerd meer als aan het begin van de Corona situatie 🙂.


NIET


En hoe moet je contact opnemen over de simkaart die niet verstuurd is. Contactmogelijkheden zijn wel erg summier!!! En bellen zonder sim kaart ??

 


Hallo @VDST en @Ton Verstraaten ,

KPN is gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402

Spreek in: Ik wil een medewerker spreken.

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 
 

 


Dit is precies hoe kpn de vragen zou lezen. Persoon in kwestie vraagt toch hoe het kan ZONDER computer aan het woord voordat je iemand aan de lijn krijgt. Ja ze zijn bereikbaar maar vraag niet hoe, en helemaal niet wie je aan de lijn krijgt, want dan is t huilen met de pet op. 


Beste @VDST, we hebben de computer er juist voor om ervoor te zorgen dat je de juiste medewerker aan de lijn krijgt óf via selfservice opties zelf je probleem op kunt lossen, zonder dat je op een medewerker hoeft te wachten. In de meeste gevallen gaat dit uitstekend. Soms niet. Dat houd je altijd. Ik zie dat jij inmiddels door mijn collega geholpen wordt in je eigen topic. Fijn 🙂.