Skip to main content

Ik probeer nu reeds 3 dagen een afspraak geregeld te krijgen met een monteur om mijn defecte glavezel modem te laten repareren. Als laatste redmiddel wordt ik nu door iemand van de klantservice naar het forum verwezen. Op hoop van zegen: weet iemand hoe ik een afspraak met een monteur ingepland kan krijgen?

Via kpn.nl/monteur krijg ik via diverse browers telkens een foutmelding en loop daar dus ook stuk.

HoI @Xandervr . Welkom op het forum.

Wat een vreemde gang van zaken! Je hebt dus contact gehad met de helpdesk? Die horen jou hier toch bij te helpen? Dat is bij uitstek de ingang voor dit soort zaken.

Wat was de reden waarom je naar ons verwezen werd? Want wij zijn hier eigenlijk helemaal niet voor. 


Hoi @Erwin_ . Dank voor je reactie. 

Vind het zelf ook een vreemde gang van zaken. Heb nadien wederom gebeld met de klantenservice en een formele klacht ingediend. Ik voel me als klant totaal niet geholpen en zit inmiddels al 4 dagen zonder internet. Daarnaast nogmaals gepoogd een afspraak met een monteur in te laten plannen. Helaas lukte dat weer niet. Er schijnt intern iets vast te zitten aangaande mijn ticket. 

Enige optie die wel werkte, is een betaalde afspraak met een monteur in plannen. Dat heb ik maar gedaan. Ga dit geld wel proberen terug te krijgen van KPN. Uit onvrede heb ik ook mijn contract laten opzeggen. Dit niveau van service kan ik niet accepteren en geeft een bijzonder nare ervaring. En dat terwijl ik met mijn glasvezel internet juist heel tevreden ben. 


Als jouw verbinding zonder jouw toedoen stuk is gegaan dan zijn de kosten voor ons.  Kun jij je profiel invullen en mij daarna een seintje geven?

 


Hoi @Erwin_ , heb mij profiel aangevuld. Zal je een seintje geven wanneer de monteur is geweest. Afspraak staat voor maandag 2 januari tussen 12:00 en 14:00. 


Dat is prima


@Erwin_ , monteur is zojuist langs geweest en heeft het probleem verholpen. Was inderdaad een defecte poort in het glasvezel modem. Hij heeft de kosten verwijderd. Door de monteur bijzonder prettig geholpen. 


@Erwin_ , monteur is zojuist langs geweest en heeft het probleem verholpen. Was inderdaad een defecte poort in het glasvezel modem. Hij heeft de kosten verwijderd. Door de monteur bijzonder prettig geholpen. 

Dat klinkt goed.  Mocht er onverhoopt toch iets in rekening worden gebracht, geef me dan hier even een seintje en ik crediteer het. 


Hallo, het heeft niks met dit probleem te maken maar komt het meest overeen.

Ik kan namelijk niets vinden om afspraak in te plannen voor monteur, of uberhaupt een chat service of iets dergelijks.

Kan iemand mij hiermee helpen want mijn internet vliegt er constant uit en stekker eruit werkt ook steeds minder.

Mvg. Stefan

Â