Skip to main content

Algemene vraag die in meer plaatsen speelt.

Voor T-Mobile is in Voorburg glasvezel aangelegd in de straat. Daar steekt nu voor de elke deur een mooi glasvezelkabeltje tussen de straatstenen omhoog. Ik wil graag glasvezel en dus een aansluitpunt in huis, maar dan wel een abonnement van KPN. Hoe gaat dat in zijn werk?

Krijg ik op een gegeven moment automatisch een brief van KPN, of moeten we wachten tot KPN zijn eigen glasvezelnetwerk naast dat van T-Mobile gaat aanleggen?

Met vriendelijke groet,

TB

KPN levert niet over de glasvezelkabel van T-Mobile. U zult dus moeten wachten totdat KPN ook een glasvezelkabel aanlegd.


Hallo @tibon via www.kpnnetwerk.nl en 

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search?utf8

kun je controleren of KPN plannen heeft voor jouw woning.

T-Mobile levert wel over het KPN-netwerk, maar niet andersom.

 


Bedankt voor het toch wel teleurstellende antwoord. Wat een verspilling van materiaal, tijd en mankracht en bovendien die extra overlast in alle straten.

Enige samenwerking zou ik toch wel verwachten van "volwassenen" bedrijven. En ik doe alvast een voorzet op het antwoord. "Alles kan, maar misschien zijn er onvoldoende diplomaten bij de diverse bedrijven en de overheden".

 

Ik wacht rustig de nieuwe graafwerkzaamheden af.

Mvg.

TB

 


Bedankt voor het toch wel teleurstellende antwoord. Wat een verspilling van materiaal, tijd en mankracht en bovendien die extra overlast in alle straten.

Och... dat kom je overal tegen. Het zijn gewoon verschillende concurrerende bedrijven. Die willen onafhankelijk zijn van elkaar. Jumbo en AH hebben ook niet samen 1 bezorgdienst. En dat zie ik niet zo snel gebeuren ook. 


Dat bezorgen mag van mij best apart.

Gelukkig hebben AH, Jumbo, Dirk, SPAR en C1000 niet elk hun eigen snelwegen laten aanleggen 😄. Maar goed, dat heeft de overheid dan tenminste voor die snelwegen wel centraal geregeld.

Ik laat het hierbij. Topic mag van mij gesloten worden.

Mvg,

TB