Skip to main content

In oktober een internet en tv abonnement afgesloten. Afspraak op 16 december wordt deze aangesloten. Reden voor vroege inplanning is, langere afwezigheid. Geen probleem, kan geregeld worden. Wel nog even afspraak inplannen. 

 

Kan via kpn netwerk bij volker wessels. Kpn netwerk heeft bericht dat je direct doorgeschakeld wordt. Na 1,5 uur wachten krijg je iemand aan de lijn waarbij vervolgens na 10 seconde de lijn wordt verbroken. En dit 3x!

 

Kpn chat zegt, tja wij kennen dit probleem. Wij ervaren dit ook al weken. Ik kan niets voor je doen.  Kpn klantenservice zegt, sorry, kan niets doen. Wij hebben ook geen middelen. 

Volker wessels glasvezel mail gestuurd geen reactie! Ik heb nog 2 dagen voor vertrek. Wat kan ik nog doen? 

 

Ik overweeg anders te stoppen met kpn. 

 

 

 

 

Wat moet volker wessels doen dan? Moet die de glasvezel nog binnen brengen ofzo?


Ja dat klopt. De kabel ligt nog in de tuin. 


Ok. Dan moet het allemaal wel heel soepeltjes verlopen om voor de kerst nog internet over glasvezel in huis te hebben. Bent u nu klant bij KPN en heeft u verbinding over de telefoonlijn? Of gaat dit over de aansluiting op een ander adres?


Nee, ik ben ziggo klant maar overgestapt naar kpn per 16 Dec. Bestaand huis. Glasvezel in de zomer in de straat gelegd. Tot in de tuin, nog niet binnen. 


Nee, ik ben ziggo klant maar overgestapt naar kpn per 16 Dec. Bestaand huis. Glasvezel in de zomer in de straat gelegd. Tot in de tuin, nog niet binnen. 

Hallo @JMb6 voor vragen over je glasvezelaansluiting moet je bij www.kpnnetwerk.nl zijn, daar kun je ook via je postcode/huisnummer de status van je aansluiting zien.

VolkerWessels is een onderaannemer van KPNNetwerk, daar heb jij als persoon niets met te maken, alleen met KPNNetwerk en als de lijn is opgeleverd heb je pas te maken met KPN de provider, waar dit forum van is.

Zie onderstaande link voor meer uitleg:

 


Tussen glasvezel binnen brengen en daadwerkelijk een werkende verbinding daarover zit meestal wel een poosje. Soms maanden.

Maakt u gebruik van de overstapservice? Dan blijft de verbinding van Ziggo werken zolang KPN nog niet levert.


Jan, Als ik kpn netwerk bel ik wordt doorgeschakeld naar volker wessels. Dat is de praktijk. Helaas heb ik hier zeker mee te maken. Vandaag nog contact gehad met kpn. Zij weten van de problematiek bij volker wessels en staan ook met rug tegen de muur.... Het is of afwachten of abonnement helaas voortijdig beëindigen.