Skip to main content

Hoe krijg je contact met KPN als dit via telefonie en chat niet lukt/werkt?

Er is ook nog Facebook en Twitter. En ik zie onderaan de pagina volgens mij ook LinkedIn en iets wat op een afspeel symbool lijkt.  Aangezien ik die allen niet gebruik weet ik daar het fijne niet van. Kijk even ( onderaan) kpn.com/service  .

Het gratis nummer van kpn is 0800 0402
Je kunt ook het gewone nummer bellen: 06 1200 1200 (gebruikelijke kosten)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.


Hallo @PeterG LinkedIn is geen medium om mee te communiceren, dat is bedoeld om jezelf te presenteren, een soort c.v. dus.

 


Oh, @JanD .

Er staat onderaan de service pagina een vierkantje met de tekst in erin. Wat is dat dan?

Ik kom namelijk op LinkedIn als ik erop klik. 

http://kpn.com/service

 


Vind het Contact krijgen met KPN zeer verbeterbaar.

krijg heel vaak van de wat oudere in onze samenleving een vraag voor hulp omdat ze het gewoon niet meer snappen en het onnodig moeilijk gemaakt word om gewoon iemand aan de lijn te krijgen voor een beetje klantenservice voor een Product waar je goed voor betaald.

klantenservice komt zwaar tekort en wachttijden verkorten is gewoon een kwestie van geld.

 

Downlord4ever


Oh, @JanD .

Er staat onderaan de service pagina een vierkantje met de tekst in erin. Wat is dat dan?

http://kpn.com/service

 

Hallo @PeterG , hiermee presenteren mensen zich voor of namens KPN, je moet er ook lid van zijn. LinkedIn wordt ook vaak geraadpleegd door headhunters om personeel te werven of weg te kopen. Wil je een nieuwe baan, maak een account  en presenteer jezelf.

Wie weet ben jij nu net de persoon die ze zoeken.😉

 


De social media accounts zijn bij mij bedoeld voor socials en niet om ondernemingen als KPN een vrijbrief te geven daar reclame etc. te maken. Overigens is dat natuurlijk een farce aangezien zij en vele techbedrijven alles al van ons weten. 

Neemt niet weg dat ik de beschikbare communicatiekanalen van KPN ondermaats vind en geen recht doen aan de wensen en noodzakelijkheden die wellicht ook andere gebruikers hebben aangaande klantenservice 


Tsja de tijden veranderen.  De postduif, de telex en de fax zijn ook ingehaald.  Dankzij de verharding van de mensheid is het werken op een klantenservice geen pretje meer. Mensen hebben geen rem meer en schelden er op los. 


Hoi @RvR79 
Je kunt ook hier een eigen topic aanmaken en je verhaal of klacht vertellen.
Er komt geregeld een KPN-medewerker langs die je antwoord geeft.
Vul wel je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.