Skip to main content

Is er al iets bekend over hoe deze storing nog gaat duren?

Wat vervelend. Is de storing hier vermeld?

http://kpn.com/storing postcode check 

 


Al hele dag geen internet, is er een update?


graag een update of onderzoek, alle storingen meld wel een storing maar de KPN niet https://allestoringen.nl/storing/kpn/alphen-aan-den-rijn/


Volgens verschillende berichten zou er tijdens de werkzaamheden in de lijsterlaan een kabel geraakt zijn. Hierdoor zitten meerdere delen van Alphen zonder internet en of tv. Verschillende providers hebben hier hinder van

Heb zojuist iemand van de helpdesk gesproken (KPN) en die bevestigde dat meerdere mensen uit Alphen al met dezelfde klachten gebeld hadden. Zij hebben echter helaas nog geen officiële berichtgeving hierover


Heb je al gebeld met KPN klantenservice op 0800-0402 ? Bij storingen en problemen 24/7 bereikbaar.


@Beuyy @RBxx zoiets vermoedde ik ook, zou mooi zijn als KPN hiervan op de hoogte was / storingsregister update


@Jonathan12 beste meneer heeft een storingsrapport aangemaakt!


Mijn ouders melden ook storing met KPN internet. Niets werkt dus geen, internet, tv en vaste telefonie. Postcodegebied 2406 CP in Alphen aan den Rijn idd vlak bij de Lijsterlaan.

KPN waarom is er nog geen officiële storing bekend??

 


Heb je al gebeld? Hoe meer mensen bellen hoe meer het geëscaleerd kan worden. En des te groter is de kans dat het via de storingspagina vermeld wordt. 


Ik heb ook al sinds gisteren storing eerst zou er vandaag een monteur komen later rond 18:00 kreeg ik opnieuw bericht 

“ 

Beste klant,

De door u gemelde storing is onderdeel van een grotere
verstoring. Wij kunnen dit daarom niet individueel voor u oplossen. Een
eventuele monteursafspraak hebben wij geannuleerd. Wij doen ons uiterste best
om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Zodra de storing is opgelost ontvangt
u een afmeldingsbericht. Met vriendelijke groet, KPN.

ik woon in de Kwartelstraat dus ook in de buurt pfff 


Ik heb net gebeld met KPN. Zij weten de oorzaak van de storing niet, maar zeggen wel dat deze naar verwachting voor morgen 13:00 uur opgelost zou moeten zijn. Zo niet, dan kan mogelijk aanspraak gemaakt worden op een noodpakket. Zouden de e.e.a. geraakt hebben bij de renovatie van de Lijsterlaan?


Ik heb zojuist poolshoogte genomen bij de werkzaamheden op de Lijsterlaan.En daar wist men mij te vertellen dat gisteren met de werkzaamheden de hoofdkabel is stukgetrokken. Ze zijn er nu mee bezig maar kan wel even duren aldus de informatie 


Op de storingspagina van KPN staat dat het tot morgen 18.00 gaat duren. Voor degenen hier die er ook last van hebben, als je contact opneemt met de klantenservice kan 100gb op je mobiele abonnement erbij krijgen, mits je dit ook bij KPN hebt uiteraard 


KPN /xs4all monteur langsgeweest. Ledje glasvezel switch is uit. Verbinding getest tussen woning en wijkcentrale met laserpen. Oorzaak is idd kabelbreuk door werkzaamheden Lijsterlaan. Kabel moet gelast worden. 


Schiet mij maar lek..🙁

 


Dit staat er nu op de storingspagina, het gaat nog wel even duren dus…..
Gelukkig word het mooi weer zullen we maar zeggen


Zojuist even met de jongens van reggefiber/ kpn netwerk gesproken, want die gaan door vannacht. Er  zijn  9 dikke kabels stukgetrokken en daardoor daardoor moeten ze 1100 glasvezels maken dus vandaar dat het wel even gaat duren. 


Zitten een shoarma tent en snackbar om de hoek. De mannen redden zich wel

.. en een beetje tempo graag.😉


Zo, dat is forse schade. Respect voor deze mannen! 


Hallo allemaal! Heel rot dat jullie nu zonder diensten zitten 😞. Ik zie de storing inderdaad nog aangemeld, betekent dat het nog niet opgelost is. Hopelijk zal dit alsnog snel gebeuren. Mocht je ook mobiele diensten afnemen bij KPN, bel dan even met 0800-0402. Mijn collega's kunnen dan een gratis weekbundel van 100 GB aanzetten, zodat je je telefoon als hotspot kunt gebruiken en dan bijvoorbeeld wel gebruik kunt maken van itv Online. 


Beste Marcia,

De storing is sinds vrijdagnacht opgelost. Gezien de aanzienlijke schade vind ik dit een puike prestatie.

Kreeg vandaag mijn noodpakket binnen. Geregeld door een uiterst vriendelijke jongedame van KPN. Het pakket kan gelukkig ongebruikt retour.

Kortom: Shit happens, maar goed opgelost.