Skip to main content

Weet iemand hoe lang de storing in Amsterdam IJburg gaat duren?

Hallo @IvoRV heb je al op de storingspagina gekeken? 

https://www.kpn.com/service/storingen.htm

Als er een bekende storing is, dan vind je daar meer informatie.

Bel anders KPN klantenservice 0800-0402 om de storing te melden.


Hallo @RBxx - op die site van KPN staat geen info. De telefonist van KPN was ook niet bekend met deze storing. Alle KPN klanten in ons gebouw zijn niet meer verbonden.


Dan hoop ik dat iedereen gaat bellen, zodat KPN weet van de problemen en aan de slag kan gaan.


Welkom op het forum @IvoRV. Er zijn mij op het moment ook geen storingen in Amsterdam bekend inderdaad, net zoals de website aangeeft. Toch zijn er meer mensen die een probleem hebben begrijp ik van je. Het beste kan je in zo’n geval telefonisch contact met ons opnemen (op 0800-0402 zoals Ruud al zegt), dan kan de verbinding direct nagekeken worden en kunnen de nodige vervolgstappen direct in gang gezet worden.


Wij hebben sinds 11 uur vanochtend 7 meldingen gemaakt. En het genoemde nummer gebeld. Het feit dat de storing desalniettemin niet bekend is bij KPN, is zorgwekkend. Wellicht kan KPN hier aangeven waneer wij naar verwachting weer online zijn.

 


Hallo @IvoRV het beste kan je (weer) contact opnemen met 0800 0402. Daar heb je rechtstreeks contact met een KPN medewerker. Zoals Jasper (KPN) aangaf kunnen zij de verbinding direct nakijken en kunnen de nodige vervolgstappen in gang gezet worden.

Hier op het klantenforum heb je geen direct contact, maar helpen in eerste instantie klanten elkaar bij vragen en problemen. KPN moderators zijn op de achtergrond aanwezig, maar niet 24/7.