Skip to main content

Ik wil graag weten hoe lang het duurt voordat mijn wifi signaal het weer doet. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ik ben al 5 dagen bezig om mijn wifi signaal goed te krijgen na een opzegging die is geannuleerd. Spoed en herstel zou contact opnemen binnen 24 uur en die 24 uur eindigde over een half uur. Net een medewerker aan de telefoon gehad die niks kan zien en enige wat hij kan doen is een nieuw ticket aanmaken. Ik wil gewoon graag dat iemand mij verteld hoelang het duurt voordat de wifi het weer doet. Met 3 kids thuis zonder wifi is niet echt handig. En ik heb ook niet veel zin om dagen lang zonder internet te zitten. 

Hoi @Delanna, welkom. 

Ai! Ik ben bang dat jij verkeerd bent geïnformeerd. De doorlooptijd van Spoed en Herstel is momenteel maximaal 5 werkdagen. Het is heel spijtig, maar als een abonnement volledig is opgezegd, dan gaat daar helaas wat tijd overheen voordat alles weer in orde is. Hebben jullie al een tijdelijke noodoplossing ontvangen (100GB noodbundel op jouw mobiel bijvoorbeeld) 

 


Het abonnement was nog niet volledig opgezegd. Wat mij is verteld is dat het signaal nog actief was op het eerste gezicht maar het kwam alleen niet meer binnen bij mij. Ik heb ondertussen 4 medewerkers gesproken van KPN en ze zeggen alle 4 een ander verhaal. 15 april is het signaal stopgezet en 19 april is het geannuleerd en omdat het 5 dagen later was zou dit geen probleem zijn omdat het nog niet volledig was stopgezet. Ik ben nu al een week verder en er is nog geen oplossing. Nu vraag ik mij af wat er allemaal moet gebeuren zodat ik een actief signaal ga krijgen? Ik heb al een noodbundel maar als je thuis moet werken en je belt en mailt veel grote bestanden dan is dat niet de oplossing. Ik neem aan dat ik ook niet hoef te betalen voor een wifi signaal wat niet werkt. Ik zou nogmaals willen vragen hoe lang het nu nog gaat duren voordat ik een actieve wifi verbinding ga krijgen? Als het 5 dagen duurt voordat de afdeling het oppakt en dan nog moet zoeken naar een oplossing dan zit ik te lang zonder wifi. En dan moet ik kijken of ik niet beter kan overstappen naar een andere provider.Â