Skip to main content

ik heb net internet van 50 naar 100 laten verhogen hoe lang gaat dat duren

Ā 

Hallo @foeks1968Ā ,

Je ontvangt een bevestiging per e-mail. In die e-mail wordt genoemd wanneer de verhoging ingaat.Ā 

Vaak gaat het heel snel na de aanvraag.Ā Ā Ā 


wat is snel ik dacht dat is zo gedaan ?

Moet er eerst iemand langskomen misschien??

Ik heb al alles in 1 dan zou het toch niet zo moeilijk moeten zijn sry ik ben een leek

Ā 


@foeks1968Ā 

Normaal gesproken binnen Ć©Ć©n werkdag.Ā 
Ik ga er vanuit dat het bij jou nu inmiddels is geregeld.Ā 


@foeks1968Ā Welkom op het forum! Normaal zou dat inderdaad vrij vlot geregeld moeten zijn. Is de upgrade er inmiddels door?


HalloĀ 

nee nog steeds niet gebeurd.Ā 
Vreemd dat het zo lang moet duren.Ā 
Ā 
Ā Groet MarcelĀ 


Hallo @foeks1968Ā heb je een xDSL- (koper) of een FttH (glas verbinding.

In het 1e geval kan er een aanpassing in de centrale (wijkkast) en/of bij jou thuis nodig zijn d.m.v. een monteur.

In het 2e geval heb je in de regel binnen 10 minuten je hogere verbinding is mijn persoonlijke ervaring.

Anders voor 17u00 even bellen of na het weekend vanaf 8 uur.

Ā 


HalloĀ 

nee nog steeds niet gebeurd.Ā 
Vreemd dat het zo lang moet duren.Ā 
Ā 
Ā Groet MarcelĀ 

Dan speelt er wellicht wat bijzonders.Ā 

Mogelijk wat @JanDĀ aangeeft: dat er een monteur moet langskomen. Ā 

HalloĀ @foeks1968Ā heb je een xDSL- (koper) of een FttH (glas verbinding.

In het 1e geval kan er een aanpassing in de centrale (wijkkast) en/of bij jou thuis nodig zijn d.m.v. een monteur.

Ā 

Het is nu weekend, maar maandag vanaf 8.00 kun je 0800-0402 weer bereiken voor meer informatie.Ā 

Ik had eigenlijk wel verwacht dat je al op de hoogte gebracht zou worden van de situatie.Ā 


Ik heb glasvezelĀ 


Ik heb glasvezelĀ 

Dan had het al binnen 10 minuten geregeld kunnen zijn is mijn persoonlijke ervaring.

Zelf heb ik op 4-9-2023een verhoging aangevraagd en dit per mail bevestigd gekregen om 16.49 uur.

Op 4-9-2023 een bevestiging per mail van de verhoging gekregen dat deze reeds gestart was op 16.50 uur.

Dus nĆ Ā  1 minuut al een werkende snellere verbinding.

Ā