Skip to main content

Hoe lang gaat de storing nog duren is al vanaf 13 juni aan de gang. Kan er een oplossing komen? Thuiswerken is nu namelijk ook niet mogelijk. 

Is de storing bekend op kpn.com/storingen ? Zo niet is het niet bekend bij kpn en wordt het zeer waarschijnlijk ook niet automatisch opgelost. Bel in dat geval naar 0800-0402 om aan te geven dat je diensten niet meer werken.

 

Edit; zo ver ik kan zien is er vandaag maar 1 “grote” storing geweest maar dit was binnen enkele uren opgelost en meer dan 100km van Bemmel.


Dat lijkt mij sterk de hele straat heeft er last van . De storing is bekend en nog steeds niet opgelost. Staat zelf bij jullie storingen, twee storingen staan er zelfs. 


Dan kan het zijn dat er een kabel onder de grond is geraakt of kapot is gegaan. Die staan bij ons niet groot vermeld. Als de storing bekend is op kpn.com/storingen zoals je aangeeft wordt het vanzelf en zo snel mogelijk opgelost. 


Sorry ik bedoelde postcode 6691


@Globetrotter5 hoe gaat het op dit moment met de storing? Is deze opgelost? 

Als dat niet zo is, bel dan zoals @Ik_Combineer aangaf naar 0800-0402. Of vul je profiel in en laat het hier weten. Dan kijk ik er voor je naar. 


Nee de storing is nog steeds niet opgelost. Ik zal het profiel invullen 


@Globetrotter5 ik heb een databundel op je mobiel gezet. Als je daarmee een hotspot instelt heb je in ieder geval iets om het mee op te vangen. 

Ondertussen heb ik van onze kant navraag gedaan waarom de storing langer duurt. En wat de daadwerkelijke eindtijd is. 


Top, bedankt. Alleen heeft mijn man er niets aan als ik ga werken haha 


@Globetrotter5 ik lees dat de storing maandag is opgelost. Wil je nog bevestigen dat ook voor jullie de storing verholpen is?


Nee wij hebben nog steeds geen internet. Al alles geprobeerd modem aan en uit, resetten etc 


 


@Globetrotter5 ik heb direct een monteur voor je ingepland. Die komt morgenochtend de storing verhelpen. Mocht het tijdstip niet uitkomen, herplan dan met de informatie in de gestuurde sms. 


Top. Dankjewel! Eindelijk iemand met een oplossing komt 


@Globetrotter5 wil je nog laten weten of de monteur het goed heeft kunnen oplossen voor je?


Monteur heeft het niet kunnen oplossen. Schrijnt ergens een kabel breuk te zijn. Dus we zijn nog geen stap verder helaas. 


@Globetrotter5 ik zie dat het ticket is doorgezet naar de afdeling ondergronds. Die gaan over het herstellen van kabelbreuk. Verder zie ik ook dat er een Direct Online Pakket is aangevraagd om tijdelijk voor diensten te zorgen. 

Gezien het naar de juiste afdelingen is doorgezet kan ik verder weinig voor je doen. Wil je daarom hier laten weten wanneer het is opgelost? Als er in de tussentijd andere vragen over het herstel zijn kan dit natuurlijk ook. 


Met dat altijd online zijn we niet geholpen, geen tv, geen internet. Ja ik heb Extra mbs gekregen, maar daar heeft mijn man niets aan als ik aan het werk ben of wat dan ook. 


@Globetrotter5 daar kan ik me goed wat bij voorstellen. Als ik verder vanuit KPN iets kan doen hoor ik het graag. Maar kabelbreuk herstellen kost tijd. Daar kan ik helaas niks aan versnellen. 


Hier in terneuzen al 4e dag in aan het gaan met de storing die ogenschijnlijk niemand van weet. Geen werksaam heden in de weide omtrek door Kpn. Weet iemand meer graag. Mijn gedult is op, en betaal pas als het gemaakt is... zo hoort het toch? 


Hi @Doolaard. Ik zie dat je het storingstopic over de storing in Terneuzen hebt gevonden. Daar houden we je op de hoogte. 


@Bram_ 

de storing is nog lang niet voorbij maar de bundels van 100 Gb per week zijn gedeactiveerd. Kunt u die weer aanzetten?