Skip to main content

Sinds gisteren geen internet en tv. Via sms bericht gekregen van steeds verschillende tijden dat de storing verholpen zou zijn, laatste stelt: tot vrijdagavond 3 febr. Dat is niet mis. Weet iemand wat er aan de hand is? Waarom krijgen we zo weinig info? Ik ging naar de kpn winkel om te horen dat het in mijn postcodegebied speelt, meer wisten ze ook niet. Op de website van kpn is echter op mijn adres geen storing bekend. Klantenservice brengt ook niet verder. 

Als je je forumprofiel invult kan een moderator het voor je nakijken, zelf kan ik enkel storingen waarbij 64> klanten geraakt worden zien,  jouw postcode zit daar niet bij in ieder geval dus het zal geen storing zijn waar veel klanten last van hebben.


Ik kan mijn gegevens voor het forumprofiel niet laden omdat ik geen internet heb. Als het maar een kleine storing is, waarom duurt het dan 3 dagen (of langer?) om die op te lossen?


Mogelijk is er ergens een kabel beschadigd maar is de breuk onder een weg waar je niet zomaar bij komt. Je kan altijd bellen met 0800-0402 om navraag te doen.