Skip to main content

Hallo ik heb me aangemeld voor een wifi en heb voor de gratis LG tv gekozen!

 

Nu heb ik 2 vragen

Ik heb al een mobiele abbonoment bij jullie maar tijdens de wifi vragen kreeg ik de vraag of ik 5€ combi korting wil kiezen 

Wat is dat precies? (:

 

Mijn 2de vraag is hoe lang duurt het ongeveer voordat je je tv binnen hebt

Heb ook geen aparte mail gekregen dat het goed zit of qua bevestiging 

 

En tenslotte ik ben supper blij met Kpn!!

Groetjes!

Als je een nieuwe klant bent dan kun je kiezen voor de LG tv of de LG soundbar of 2 superwifi's heb 1 van deze 3 gekozen dan kun je dat niet meer wijzigen.

 

Is het je niet duidelijk genoeg bel dan even met de klantenservice 0800-0402 

 

 


Hallo @Flying-panda 

Mogelijk moet je nog wat geduld hebben. Door het wereldwijde tekort aan chips is de voorraad beperkt.

Hoe ontvang je jouw cadeau?
  • Bestel jouw KPN internet abonnement en kies je welkomstcadeau.
  • Kies je aansluitdatum.
  • Jouw abonnement wordt geactiveerd.
  • De LG Smart TV of LG Soundbar wordt naar je verzonden zodra die op voorraad is*
  • Zodra het cadeau naar je verzonden is, ontvang je een e-mail van ons met daarin Track & Trace code waarmee je de status van de levering kunt controleren
  • Veel kijk of luisterplezier!

*Door de grote vraag naar onze EK Snelpakkers ontvang je jouw welkomstcadeau helaas later dan gepland. We hebben namelijk maar een beperkte voorraad LG Smart TV’s en Soundbars, omdat er wereldwijd een tekort is aan chips die nodig zijn om tv’s en soundbars te maken. Hierdoor kan de levertijd van jouw welkomstcadeau oplopen. Je ontvangt e-mails van ons over de status van jouw welkomstcadeau en natuurlijk nadat we het cadeau hebben verzonden.

bron: https://www.kpn.com/shop/internet-tv/internet-tv/?actie=lgtv#info


Als je een nieuwe klant bent dan kun je kiezen voor de LG tv of de LG soundbar of 2 superwifi's heb 1 van deze 3 gekozen dan kun je dat niet meer wijzigen.

 

 

Dat weet ik maar dat was mijn vraag niet toch bedankt (:


De kans is aanwezig dat je 2 maanden verder bent voor dat je het ding binnen hebt. Misschien duurt het nog wel langer.


Hallo @Flying-panda 

Mogelijk moet je nog wat geduld hebben. Door het wereldwijde tekort aan chips is de voorraad beperkt.

Hoe ontvang je jouw cadeau?
  • Bestel jouw KPN internet abonnement en kies je welkomstcadeau.
  • Kies je aansluitdatum.
  • Jouw abonnement wordt geactiveerd.
  • De LG Smart TV of LG Soundbar wordt naar je verzonden zodra die op voorraad is*
  • Zodra het cadeau naar je verzonden is, ontvang je een e-mail van ons met daarin Track & Trace code waarmee je de status van de levering kunt controleren
  • Veel kijk of luisterplezier!

*Door de grote vraag naar onze EK Snelpakkers ontvang je jouw welkomstcadeau helaas later dan gepland. We hebben namelijk maar een beperkte voorraad LG Smart TV’s en Soundbars, omdat er wereldwijd een tekort is aan chips die nodig zijn om tv’s en soundbars te maken. Hierdoor kan de levertijd van jouw welkomstcadeau oplopen. Je ontvangt e-mails van ons over de status van jouw welkomstcadeau en natuurlijk nadat we het cadeau hebben verzonden.

bron: https://www.kpn.com/shop/internet-tv/internet-tv/?actie=lgtv#info

Poef had hier wat van gelezen ja wist niet dat het zo erg was..wat vervelend!  Dus bij deze kan ik begrijpen dat het mischien tot 3 mnd kan duren? Of is mijn schatting overdreven 

 

Supper bedankt alvast 


Hallo ik heb me aangemeld voor een wifi en heb voor de gratis LG tv gekozen!

 

Nu heb ik 2 vragen

Ik heb al een mobiele abbonoment bij jullie maar tijdens de wifi vragen kreeg ik de vraag of ik 5€ combi korting wil kiezen 

Wat is dat precies? (:

 

Mijn 2de vraag is hoe lang duurt het ongeveer voordat je je tv binnen hebt

Heb ook geen aparte mail gekregen dat het goed zit of qua bevestiging 

 

En tenslotte ik ben supper blij met Kpn!!

Groetjes!


Die TV kan dus nog wel een paar maanden duren. Helaas. Is ook wel overmacht. Ik zie in elektronicawinkels steeds meer lege schappen. 
 

Wat betreft de korting : Als je internet-thuis afneemt in combinatie met een mobiel telefoonabonnement, dan kun je korting aanvragen. Dat is een korting op de voorwaarden van KPN-Hussel.
 

Dan lijkt het erop dat je jouw 5 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

 


De kans is aanwezig dat je 2 maanden verder bent voor dat je het ding binnen hebt. Misschien duurt het nog wel langer.

I appreciate your honesty bedankt nick


Lees voor de aardigheid dit topic eens door, dat gaat over de levering van de gratis tv's van de black fryday actie eind 2019:

https://forum.kpn.com/internet-9/black-friday-deal-samsung-smart-tv-is-vertraagd-487386

16 pagina's lang. Op de laatste pagina is het inmiddels 24 mei 2020, toen was men nog bezig met uitleveren.


Hi @Flying-panda! Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat je al geholpen bent door leden van onze Community: top!

Wij leveren jouw welkomstcadeau zodra deze weer op voorraad is, @RBxx heeft alle bekende informatie hierover al met jou gedeeld. Is het al gelukt om de voordelen te activeren? 

 

Wat betreft de korting : Als je internet-thuis afneemt in combinatie met een mobiel telefoonabonnement, dan kun je korting aanvragen. Dat is een korting op de voorwaarden van KPN-Hussel.

Dan lijkt het erop dat je jouw 5 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

 

Ik hoor het graag anders maak ik dat alsnog voor jou in orde!

 

En tenslotte ik ben supper blij met Kpn!!

Groetjes!

Lief! En wij met jou! :wink::blush::green_heart:


Hallo ik heb me aangemeld voor een wifi en heb voor de gratis LG tv gekozen!

 

Nu heb ik 2 vragen

Ik heb al een mobiele abbonoment bij jullie maar tijdens de wifi vragen kreeg ik de vraag of ik 5€ combi korting wil kiezen 

Wat is dat precies? (:

 

Mijn 2de vraag is hoe lang duurt het ongeveer voordat je je tv binnen hebt

Heb ook geen aparte mail gekregen dat het goed zit of qua bevestiging 

 

En tenslotte ik ben supper blij met Kpn!!

Groetjes!

Ik wil graag dat je me erbij helpt want het lukt niet zo goed ik zou het heel eeg waarderen


Hi Panda, 

De vragen zijn in hun algemeenheid beantwoord. Wil wel even kijken hoe het met jouw bestelling staat. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?