Skip to main content

Hallo allemaal,

 

Kan iemand mij vertellen hoelang het +/- duurt voor je de welkomstcadeau (ipad) toegestuurd krijgt na aansluiting?

 

Ik ben nu 4 dagen geleden aangesloten voor mijn nieuwe internet abonnement maar heb nog geen bericht gehad dat er een welkomstcadeau opgestuurd is.

 

Mocht iemand een idee hebben dan hoor ik het graag.

 

Met vriendelijke groet,

 

SK

Hallo @Szr09 ,

Normaal gesproken had je daar al een bericht over moeten hebben ontvangen. Nog steeds niets gehoord? Dan kun je voor verdere vragen over de levering van het welkomstcadeau  contact opnemen met logistiek partner Sidekix. Het callcenter van Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief). Op zaterdag van 10.00 tot 16.00.


Hallo @Szr09, welkom. Leuk dat je voor KPN gekozen hebt. 💚

Voor vragen over de levering van je welkomstcadeau kan je inderdaad terecht bij Sidekix, zoals @Noordzee aangeeft.

Hallo @Szr09 ,

Normaal gesproken had je daar al een bericht over moeten hebben ontvangen. Nog steeds niets gehoord? Dan kun je voor verdere vragen over de levering van het welkomstcadeau  contact opnemen met logistiek partner Sidekix. Het callcenter van Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief). Op zaterdag van 10.00 tot 16.00.

 

Maar als je nog helemaal geen Track & Trace informatie hebt ontvangen, dan moeten wij aan de slag.

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?


Beste @Denise_,

 

Bedankt voor je bericht.

Ik heb mijn welkomst cadeau inmiddels ontvangen.

Deze is afgelopen vrijdag bij mij geleverd zonder dat ik hier bericht over heb gekregen.

Heb hier dus ook geen track & trace van gehad. Dit is verder ook niet erg gezien het wel netjes geleverd is.

@Noordzee, bedankt voor het reageren op mijn post!

 

Groetjes,

 

SK


Graag gedaan. En veel plezier met je iPad.👍🏼