Skip to main content

Bij mij exact het zelfde probleem, verder dan 5 meter van het modem niets meer nada.Ook de klantenservice gebeld met ook exact het zelfde antwoord WiFi versterker aanschaffen, wie garandeert mij dat het dan is opgelost.

Buurman ook geen WiFi gebeld en er werden hem 2 versterkers toe gezonden , probleem opgelost 

Dus bij de één kan het wel, bij de ander niet.

Waardeloos bedrijf dat KPN,

groet Dirk Koops

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Bij mij exact het zelfde probleem, verder dan 5 meter van het modem niets meer nada.Ook de klantenservice gebeld met ook exact het zelfde antwoord WiFi versterker aanschaffen, wie garandeert mij dat het dan is opgelost.

Buurman ook geen WiFi gebeld en er werden hem 2 versterkers toe gezonden , probleem opgelost 

Dus bij de één kan het wel, bij de ander niet.

Waardeloos bedrijf dat KPN,

groet Dirk Koops

Dat is nogal kort door de bocht.


Zeker geen problemen Jeroen, gezien je reactie.


5 meter? Dan is er wel wat anders aan de hand. Anders moet op elke 5 meter een wifiversterker in je huis hebben.

Het ene probleem is het andere niet. De oorzaak kan bij die buurman wel heel anders geweest zijn.

 

Welk modem gaat het om?

Glasvezel of koperverbinding?

Op welke apparaten merk je dat wifi probleem? (Mobiel, tablet, laptop)

 


Hallo Dennis, het gaat op mijn iPhone SE, in de kamer heb ik ruim 100 mbps, 5 meter verder nog maar 4 mbps zit niets in de weg van het modem, een V10 op glasvezel. Op de boven verdieping ook niets daar heb ik de laptop bekabeld. Klantenservice zegt modem is goed, moet maar WiFi versterkers aanschaffen .

Als ik de WiFi manager gebruik en deze zoekt een vrij kanaal kom ik buiten ook op 80 mbps echter van zeer korte duur.

Modem al eens op 2,4 gezet kom ik binnen op 40 mbps buiten niets.

groet Dirk


Ligt die v10 ondersteboven in een stalen kastje dan?

De antennes zitten hier:

 

 

Zoveel verlies is wel vreemd. Maar buiten is logisch. Word ook niet gegarandeerd. Sowieso word het niet gegarandeerd. Boven ook niet. Als daar een betonnen vloer tussen zit ontkom je niet aan versterkers. En daar betaal je voor. Eentje kan mooi op diezelfde kabel die nu in de laptop gaat. Heb je boven ook de volle 100mb.


Hoi @Flowerjunk! Is het met de tip van @DennisA78 gelukt? 

Zoveel verlies is wel vreemd. Maar buiten is logisch. Word ook niet gegarandeerd. Sowieso word het niet gegarandeerd. Boven ook niet. Als daar een betonnen vloer tussen zit ontkom je niet aan versterkers. En daar betaal je voor. Eentje kan mooi op diezelfde kabel die nu in de laptop gaat. Heb je boven ook de volle 100mb.

Dit is wel van toepassing. Als je de wifi versterkers wilt proberen kun je ze kopen. Je hebt immers 14 dagen bedenktijd op je aankoop, dus als ze geen verbetering brengen en het wordt ook niet beter na het doorlopen van de Wifi Manager en contact met ons via 0800-0402, dan kun je ze retourneren in de KPN winkel (met aankoopbewijs) en krijg je je geld weer terug. 🙂

De antennes zitten hier:

 

 

Nooit geweten dat ze daar zitten! Ik heb ook een V10 in huis, dus nu weet ik ook weer hoe ik die beter neer kan zitten. Super handig, dankje @DennisA78! 😄