Skip to main content

Hoe moet ik een glasvezel 500/500 upgraden naar 1000/500 ik zie geen mogelijkheden op mijnkpn site.

Ik heb een alles in 1 abo 500/500 glasvezel verbinding en een V10A exp.box

De postcodecheck geeft aan dat 1000 mogelijk is. Voor alle duidelijkheid ik wil geen andere abo maar een hogere internetsnelheid.

 

Als je naar mijn kpn gaat, ga je naar producten. Daar kies je voor je thuis product.

Dan onder abonnementsgegevens staat een knopje abonnement wijzigen. Als je daarop klikt kan jeje snelheid wijzigen naar de beschikbare snelheden.


Als dat zo makkelijk was had ik dat gedaan Dennis86, maar bedankt voor je reactie.


Als dat zo makkelijk was had ik dat gedaan Dennis86, maar bedankt voor je reactie.

@dries6951 is het inmiddels gelukt om jou abonnement te wijzigen? 

@DennisK86 ik heb ook ergens gelezen dat bij klanten de NTU-kastje vervangen moet worden omdat die niet geschikt zijn voor snelheden van 1 GB.


@Dennis Schreve Dat klopt, bij mensen die al wat langer glasvezel hebben kan het zijn dat er EoF NT hangt deze hebben een max van 100 mbps. Als een klant een hogere snelheid wilt zal deze vervangen  moeten worden naar een GOF NT die max 1000 mbps aan kan. 

Maar @dries6951 heeft al een 500/500 lees ik in zijn bericht dus moet hij al de juiste NT hebben. 

@dries6951 mocht je het inderdaad niet kunnen vinden zou jeje profiel even kunnen aanvullen met je gegevens mocht je dat nog niet gedaan hebben. Dan kan een moderator je hierbij helpen. 


Allen bedankt voor de reacties. Ik heb toch maar gekozen voor een ander abo (Hussel) om de gewenste snelheid te krijgen, met aanvullende keuzes kan ik behouden wat ik nu heb aan mogelijkheden (en betaal 2 euro minder per maand).

Vwb de juiste NT, deze kan 1000 mbps aan.


Allen bedankt voor de reacties. Ik heb toch maar gekozen voor een ander abo (Hussel) om de gewenste snelheid te krijgen, met aanvullende keuzes kan ik behouden wat ik nu heb aan mogelijkheden (en betaal 2 euro minder per maand).

Vwb de juiste NT, deze kan 1000 mbps aan.

@dries6951 wat fijn dat je bij ons blijft! En veel plezier straks met het nieuwe Husselabonnement bij KPN! :wink: