Skip to main content

Wij hebben vandaag de modem geïnstalleerd maar we krijgen geen groen lampje te zien, je kunt wel verbinden met de wifi, maar hebt dan geen internet… We hebben een los kastje bevestigd aan ons isra punt en daar dan weer de modem aan, maar geen effect. De hele dag geprobeerd en het lijkt ook geen storing te zijn bij kpn zelf. Wat moeten we doen?

Heb je wel bericht gehad dat de verbinding klaar is voor gebruik?


Ja dat heb ik gekregen, maar dus geen wifi


Kan je een foto plaatsen van het kastje wat je aan het israpunt hebt gehangen. Graag waarop duidelijk te zien is welke draden er aangesloten zijn.


Hoi @Modem installeren lukt niet, welkom op het forum. Het installeren van je modem lukt niet begrijp ik, dus niet alleen de WiFi werkt niet, maar de volledige verbinding doet het dan niet. Ik ben net als Joep benieuwd wat voor kastje je precies hebt aangesloten, de foto daarvan zie ik ook graag verschijnen. Omdat je daar niet op gereageerd hebt zou het ook kunnen zijn dat je het in de tussentijd werkend hebt gekregen, als dat zo is horen we het natuurlijk ook graag :slight_smile:

Als het niet werkt kan je jouw forumprofiel ook volledig invullen, dan kan ik met je meekijken. Als je daarna hieronder een seintje geeft kan ik met je meekijken.


Hoi @Modem installeren lukt niet, we hebben geen reactie meer van je gezien. Ik neem aan dat dat betekent dat het installeren is gelukt. Als dat niet zo is of als ik nog iets anders voor je kan doen hoor ik het graag.