Skip to main content

Inmiddels 2 apps gedownload. De KPN thuis en MijnKPN. Ik wil simpel mijn wifi wachtwoord wijzigen maar geen steek verder. Graag een duidelijk antwoord waar ik mijn ID nummer kan vinden in welke app zodat ik eindelijk verder kan. Heel klantonvriendelijk dit. 

Hallo @Eva1972 ,

Het wijzigen van het Wifi-wachtwoord kun je via internet regelen. Dit is de link naar de servicetool : 

KPN.com/servicetools

 

Wat betreft je KPN-ID. Die kun je gewoon aanmaken :

Inloggen

Om je verder te helpen, vragen we je om in te loggen met je KPN ID.
Heb je nog geen ID? Dan kan je het in een paar stappen aanmaken.

Mijn.kpn.com

 

Admin edit:

Mocht dat niet lukken of doe je het liever via de webinterface van het modem doen kun je in de onderstaande artikelen meer informatie vinden:
 

 


De KPN Thuis app helpt alleen met het aanpassen van de WiFi gegevens als u ook versterkers eraan hebt hangen. Als dit niet het geval is kan je naar mijnmodem.kpn gaan (dit in de browser typen) en daarop inloggen met het wachtwoord achterop uw modem. Het kan ook zijn dat er geen wachtwoord is ingesteld en u dit de eerste keer zelf moet doen.

 

In het menu van het modem kunt u eenvoudig uw WiFi gegevens aanpassen. 


Wederom geen succes. Als ik mijnmodem.kpn intyp, kom ik op een chinese website (onbeveiligd). Lijkt mij niet dat je deze bedoelt. Dus…..nog steeds ben ik niets verder. Kan ik een direct telefoonnummer krijgen zodat ik een medewerker kan spreken. Lees: niet dat ik weer in een kantonvriendelijk keuze menu terecht kom. 

Mijn dank is groot. 

 


U heeft dus geen versterkers? Welke Experiabox heeft u?


Probeer eens ouderwets 192.168.2.254 in de browser... Dat is het ip adres van de modem/router.


Ben je wel verbonden via de standaard wifi naam en wachtwoord? Anders kun je niks.

 

Hier kun je ook stap voor stap zien hoe je je wifigegevens wijzigt.


Hoi @Eva1972, welkom op het forum. Er zijn al een aantal goede suggesties gegeven zo te zien, is het met een daarvan toch gelukt? Als het niet gelukt is, kan je dan toelichten wat er precies niet lukt? Dat maakt het makkelijker voor ons om met je mee te denken,

Kan ik een direct telefoonnummer krijgen zodat ik een medewerker kan spreken. Lees: niet dat ik weer in een kantonvriendelijk keuze menu terecht kom. 

Als je belt (0800-0402) kom je altijd in een keuzemenu uit, er is geen ander nummer. Als je daar je vraag inspreekt, of gewoon niets zegt, zal je verbonden worden met een medewerker.


We hebben geen reactie meer van je gezien @Eva1972, is het nog gelukt via de gegeven tips of via het telefoonnummer?