Skip to main content

Goedenavond,

binnen korte tijd verwachten wij een babytje en hebben hiervoor een babyfoon aangeschaft. De Luvion Grand Elite Connect 3. Nu krijgen wij deze met geen mogelijkheid geinstalleerd en ons is verteld dat we onze wifi moeten omzetten van 5ghz naar 2.4ghz. We weten zelf echt niets van internet en verbindingen. Kan KPN dit achter de schermen voor ons aanpassen? 

Ik weet niet precies hoe dat moet, maar je kunt je modem opdelen in 2.4 en 5. De 2.4 geef je een andere naam en ww. 


Ik weet niet precies hoe dat moet, maar je kunt je modem opdelen in 2.4 en 5. De 2.4 geef je een andere naam en ww. 

Bedankt voor je reactie. Probleem is dat wij hier dus zelf echt niet uitkomen


Hier zou je de uitleg moeten kunnen vinden.


Maar mijn vraag is of KPN dit voor me kan doen 🙃


Nou de bedoeling van dit soort publicaties is dat jezelf geïnspireerd raakt, anders zou er staan bel ons maar op.


Er bestaat een abonnement dat heet KPN plus, dat kost dacht ik 5 euro extra, daar doen ze bijna alles wat je vraagt.


Heb je nog een oudere modem zoals de V10 experia box dat kan een kpn medewerker op afstand de 5ghz frequentie uitschakelen. Bij de V10A en de KPN Box 12 kan dat niet helaas. Bij deze 2 modellen moet je zelf inloggen op het modem om een aparte 2.4ghz frequentie aan te zetten die je kunt gebruiken om je babyfoon in te stellen.

Mogelijk helpen deze handleidingen hierin?

 

Eventueel kun je via kpn.com/servicemonteur een monteur boeken voor 70,00 euro als je er echt niet uitkomt. Als je nog andere dingen gedaan wilt hebben zoals een kabel trekken of plaatsen van een wifi versterker kun je de werkzaamheden mooi bundelen, maar andere opties voor KPN om je te helpen op afstand zijn er niet ben ik bang.

 


Kpn doet niet meer aan servicemonteur dacht ik.


https://forum.kpn.com/internet-9/modem-router-instellen-op-2-4-ghz-513453


Hi @cbleecke! We kunnen een servicemonteur naar je sturen. Maar dit is niet gratis. Klik op de link voor de voorwaarden. 

@kevster KPN Service Plus helpt met een hele hoop dingen. Maar ook van afstand. Dus voor telefonische hulp bij het instellen van Extra Wifi kan je prima bij ze terecht. Maar ze doen helaas niet aan huisbezoek.Â