Skip to main content

"Ga bij KPN daar is alles goed geregeld". Ja zeker..

4 Oktober ben ik klant geworden bij KPN voor tv en internet. Ik gaf aan nog in verhuizing te zitten dus ik wou graag vanaf 1 November hier gebruik van maken. Er werd aangegeven dat er een aantal dagen hiervoor glasvezel geplaatst zou worden zodat ik vanaf de 1e internet en tv zou hebben.

Ik ontving inderdaad een email om een afspraak te maken wat ik moest doen doormiddel van telefonisch contact. Bel ik dat nummer, wordt er aangegeven dat ik naar het verkeerde nummer bel, ik gaf aan dat dit nummer erbij stond maar naar hun zeggen klopte dit niet. Vervolgens *3 UUR* lang heen en weer gebeld, doorverbonden, enz. om vervolgens te horen te krijgen: U wordt zelf gebeld door de monteur om een afspraak te maken.

Dit gebeurde uiteraard niet. Weer hetzelfde riedeltje aangegaan.. weer *1,5UUR* aan de telefoon met aan het eind: We verbinden u door naar de juiste afdeling omdat dit niet via ons gaat, doorverbonden, toen hoorde ik de woorden 'spreek uw postcode en huisnummer in dan bellen wij u terug' .. 30sec later: 'U kunt geen voicemail inspreken want de mailbox zit vol' tuuttuuttuut. 

Volgende dag weer ruim *3UUR* aan de telefoon gezeten met allerlei verschillende mensen en afdelingen. (Ook mijn vriend was ondertussen aan het bellen!). Uiteindelijk was er eindelijk iemand die 'iets' kon betekenen tot dat alles is gelukt: Een noodpakket. Heel fijn. Alleen ben ik nu 1 week verder en is dit tegoed alweer op.(blijkbaar werkt dat zo). Zojuist gebeld, tegoed wordt aangevuld.

Allemaal heel leuk en aardig. Maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat ik nu op 9 November al zit, zonder TV, alleen gebruik kan maken van WiFi en dus netflix kan kijken, wat niet teveel kan want het internet is dan vrijwel meteen alweer op.

Hiernaast zit ik midden in mijn examens en heb ik internet nodig om hier verslagen voor te maken. U kunt zich voorstellen dat dit echt nog extra stres opleverde.

Ik ben letterlijk elke dag aan het bellen, met allerlei beloftes dat het genoteerd wordt en ik terug gebeld wordt, wat vervolgens niet gebeurd.

Ik ben normaal echt niet de moeilijkste maar mijn geduld is nu echt op. Ik wil op wat voor manier dan ook dat er gewoon een afspraak gemaakt wordt om glasvezel aan te leggen en een aansluitpunt te maken.Tot die tijd hoop ik genoeg internet te hebben zonder hier telkens voor te moeten bellen.

Ik hoop dat er een oplossing is vanuit welke hoek dan ook zonder weer uren aan de telefoon te moeten hangen.

 

Groetjes, Sabrina Tettero

Hoi @sabrinatettero, wat ontzettend rot deze hele situatie rond de aanleg van jullie glasvezelverbinding 😥 en dat in de tijd dat je in je examens zit. 

We doen ons best om je op het forum zo snel mogelijk verder te helpen. Door drukte op het moment zijn we helaas niet eerder bij je topic aangekomen. Goed dat je in ieder geval al een noodpakket gekregen had, dat is beter dan helemaal niks. Ik hoop ook dat je intussen verder gekomen bent wat jouw aansluiting betreft. 

We kunnen je via het forum wel helpen met het noodpakket, en met alles wat je verbinding betreft, zo gauw de aansluiting gemaakt is. Dat komt doordat het forum van KPN de provider is. Het maken van de aansluiting wordt gedaan door KPN Netwerk, dat is het bedrijf dat over de aanleg en beheer van de glasvezelverbinding gaat. Ik hoop echt dat er intussen schot in de zaak zit. Anders raad ik je toch aan om op deze servicepagina van KPN Netwerk te kijken en contact met ze op te nemen. 

Ondanks alles veel succes gewenst met je examens en ik hoop dat het snel opgelost is.