Skip to main content

Ik heb nog een Experia box v8, zou graag weten hoe oud deze modem is aangezien de monteurs van de week zeiden dat dit een hele oude modem is. Beeld televisie staat elke keer paar sec stil en de wifi valt er de hele tijd uit. Terwijl volgens KPN het signaal na het maken van de storing in de kabel goed is. Heb nu een nieuwe opdracht gegeven om een monteur langs te sturen. 

Hallo @LeonieEde , als ik even 'google', al wel minimaal 10 jaar.

 


Officieel vervangen we tot en met de v7. Persoonlijk vind ik het ondingen en mogen ze van mij wel vervangen worden. Je zou de Wifimanager kunnen proberen. Soms komt daar uit dat je je modem mag omruilen.

 

Als je je profiel invult, en een moderator aan dit topic toe is, kan hij/zij wellicht even kijken wat er mogelijk is. (Lijnmeting,  evt modem opsturen)

 

Ben wel benieuwd nog hoe je tv ontvanger is aangesloten. Via vaste kabel of DVS stekkers?


8 tot 10 Jaarinderdaad.


Er komt maandag een nieuwe monteur en die neemt meteen een nieuwe modem mee. 


Er komt maandag een nieuwe monteur en die neemt meteen een nieuwe modem mee. 

Oh nou dan ist ook klaar :thumbsup_tone2:


Hoi @LeonieEde, welkom op het forum. Hoe is het bezoek van de monteur gegaan, heeft hij het kunnen oplossen?

Met de informatie die ik hier in het topic zie staan weet ik niet of de Experia Box de oorzaak is, de monteur zal dat op locatie een stuk beter kunnen beoordelen :slight_smile:


Het is gemaakt en alles is weer goed. Het signaal is ook veel beter en ook het beeld is veel beter. 


Dat is goed om te lezen @LeonieEde! Fijn dat de monteur het heeft kunnen oplossen. Weet je ook wat die heeft gedaan, heeft hij het modem vervangen of was het iets anders?


Er komt maandag een nieuwe monteur en die neemt meteen een nieuwe modem mee. 

 

Ja hij heeft de modem vervangen naar een V10 model. En alles is weer heel goed, het beeld is weer heel scherp en de wifi valt niet meer uit, en de tv stoort niet meer. Is fijner kijken zo want elke paar seconden een stilstaand beeld is vreselijk om naar te kijken. Deze vraag kan worden afgesloten. Bedankt.


Op die manier was het inderdaad niet te kijken, goed dat hij deze stap genomen heeft dus! Veel kijkplezier weer en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.