Skip to main content

Beste,

 

Graag zou ik een installatie monteur willen inschakelen om een kastje te plaatsen voor glasvezel. Ik wacht nu al 6 maanden op internet die niet wordt geleverd. Meerdere malen gebeld maar weinig succes.

 

Ik woon op het moment in een nieuwbouw apartement. Er wordt aangegeven dat ik zou kunnen aansluiten op het netwerk (glasvezel) helaas moet er eerst een installatie monteur langskomen, maar deze valt niet te plannen. Dan zie ik het bericht staan dat ik het later nog een keer moet proberen.

Nu de vraag hoe ik hiermee verder kan gaan, want ik vind wel dat het tijd is dat er actie ondernomen wordt, en als dat telefonisch voor weinig resultaat zorgt, dan maar eens op deze weg proberen??

 

Als iemand mij verder kan helpen hoor ik het graag

 

Alvast bedankt!

Hoi @StefandK . De kortste klapt, als het online niet lukt, is bellen met 0800 0402.

Ik wil ook wel voor je kijken. In dat geval heb ik wel je gegevens nodig. Kun je je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 


Hey Erwin,
Ik heb de gegevens aangevuld. hopelijk kun je mij verder helpen.

 

alvast bedankt!


@StefandK . Hier kunnen we het beste even over bellen. Ik krijg je nu niet te pakken (ik heb een voicemail ingesproken)

Morgenavond werk ik ook.  Schikt het dat ik dan even bel?


Dat is voor mij goed! Dan spreek ik je vanavond


@StefandK Leuk je even gesproken te hebben.

Wij missen nog een seintje van KPNNetwerk dat de lijn is doorgemeten en gereedgemeld. De uiterste datum is al lang verstreken dus ik heb nu een ticket voor jou aangemaakt.

Als jij woensdagmiddag nog niks gehoord hebt, laat me dat hier weten. Dan kan ik de zaak proberen te escaleren. Ik denk niet dat het zo ver komt en dat jij begin volgende week meer info krijgt over je aansluiting. Mocht die gereedmelding dan lukken kan ik op korte termijn een monteur voor jou inplannen.

Fijn weekend!