Skip to main content

wat een (...) bedrijf is die KPN
stel je een vraag zeg je dat je een man bent blijven ze je een vrouw noemen
zit zeker 10 jr bij KPN
vraag was kunnen we hoger en of we beter wiff kunnen krijgen nee dat kan niet alleen nieuwe klanten
echt die vent die daar werkt moeten ze gelijk ontslaan wat een grote bek gaf die door de tel
is ga echt nu op zoek naar een andere met beter wiff
KPN zal zeker hier niks aan doen
help ons en laten we het met ze allen dit bericht gaan delen
cor en gerard de jong

 

*Admin: bericht aangepast i.v.m. taalgebruik / huisregels

Heeft u de wifimanager al geprobeerd zodat op deze manier mogelijk twee gratis experia wifi's opgestuurd kunnen worden.

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm


Goedemiddag @cor en gerard de jong en welkom hier op het KPN forum!

 

Leuk dat jullie ons via deze weg hebben weten te vinden al is de aanleiding natuurlijk allesbehalve fraai. Voor wat het waard is, wil ik je namens KPN oprechte excuses aanbieden voor de manier waarop het gesprek is verlopen, ik snap best dat je beter van ons verwacht. Wat betreft de betere Wi-Fi; waarschijnlijk doel je hiermee op de Super Wi-Fi punten die nieuwe klanten op dit moment krijgen. Dit betreft echt een welkomstaanbod en daar kun je als bestaande klant niet nogmaals gebruik van maken. Iedereen die ooit klant bij ons is geworden, kan altijd eenmalig gebruik maken van zo'n welkomstaanbieding. Maar dat betekent natuurlijk niet dat er voor jou als bestaande klant geen mogelijkheden zijn om de Wi-Fi te verbeteren. @Jeroen Ruiter geeft het al aan; via de KPN Wi-Fi Manager kun je in aanmerking komen voor gratis KPN Experia Wi-Fi. Dit zijn ook versterkers en deze dien je bekabeld aan te sluiten op de Experia Box. In de regel zorgt dit ook voor de gewenste verbetering. Deze oplossing zal (gratis) worden aangeboden wanneer je de Wi-Fi Manager 2 x volledig hebt doorlopen en er een snelheid wordt gemeten die onder de 20 Mbit/s ligt. Gezien je ervaring snap ik dat je zegt dat je op zoek gaat naar een provider die je betere Wi-Fi kan leveren maar ik ben bang dat dit niet direct de oplossing is; Wi-Fi is Wi-Fi, ongeacht je provider. KPN probeert het verschil te maken door heel ver te gaan in de ondersteuning van je Wi-Fi en daarom is ook die Wi-Fi Manager ontwikkeld; deze tool kan bij jou thuis de kwaliteit van de Wi-Fi in kaart brengen en (indien nodig) komen met een gratis oplossing. Ik hoop dat jullie het eens kans willen geven!


geachte jeroen ruiter

ik heb de metingen gedaan 

contact opgenomen maar krijg ze niet want de mevrouw aan de helpdes vind 45 mp meer dan genoeg  heb twee metingen gedaan  dan was die 45 dan 66 mbs kastje 2 keer opnieuw laten opstarten

mevrouw lachte me gewoon uit  lekker dar bij de kpn klanten diens het was toch over al 100% internet  nou mooi niet dus  ik ben nu echt klaar met kpn  maandag werd ik gebeld met sorry wat er gebeurt is en nu weer het zelfde  word dus niet geholpen daar bij de klanten info 08000402

ik vroeg ook haar naam die kreeg ik niet  ga zo door kpn gaan nu op zoek naar een andere ziggo of zo

cor en gerard de jong 


Het is gewoon bedrijfsbeleid dat je boven de 20 mb geen versterkers krijgt. Dat bepalen die medewerkers niet zelf.

Je kunt misschien die WiFi manager een beetje voor de gek houden door ergens boven in huis te gaan staan tijdens de meten terwijl u aangeeft dat u onder staat.


Goedemorgen @cor en gerard de jong , een draadloze snelheid van 45 Mbit/s is voor Wi-Fi echt uitstekend. Op basis van deze snelheden kom je niet in aanmerking voor gratis Wi-Fi versterkers. Je kunt, zoals @Nick83 al aangeeft, nogmaals met de Wi-Fi Manager aan de slag gaan en probeer dan een plekje te zoeken waar je nog een klein beetje Wi-Fi hebt. De kans is dan aanwezig dat de snelheid onder de 20 Mbit/s uitkomt en dan zal er als gratis oplossing KPN Experia Wi-Fi worden aangeboden!


Hoi @cor en gerard de jong , is het uiteindelijk nog gelukt om via de Wi-Fi Manager in aanmerking te komen voor de gratis versterkers?


nee is niks meer er uit gekomen ze zeggen gewoon je lieg wat je heb daar voor genoeg mbs door je huis zijn druk opzoek naar een anderen  we betalen 124 euro per maand die willen ze dus niet meer


Dat is jammer om te lezen. Zoals eerder is aangegeven, hanteren we voor de Wi-Fi qua snelheid een ondergrens van 20 Mbit/s. Afgaande op de afbeeldingen die je eerder had gepost, zit je daar wel ruim boven. Vandaar ook mijn tip om een plek in huis te zoeken waar je nog net een beetje Wi-Fi ontvangst hebt om vanuit daar (nogmaals) de Wi-Fi Manager te doorlopen. Als deze dan een snelheid meet die onder de 20 Mbit/s ligt, krijg je de optie om gratis versterkers aan te vragen. Zou je dat nog eens willen proberen?


Reageer