Skip to main content
Vraag

Hoe sluit ik aan op twee oranje glasvezel kastjes?

• March 6, 2026
  • 6 reacties
  • 74 keer bekeken

Ik heb twee oranje glasvezel kastjes hoe sluit ik nu daarop staan met hetgeen wat ik heb ontvangen , wantsen zit geen achterplaat bij of moet ik de stekker er zo insteken 

6 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • March 6, 2026

Is het deze aansluiting?

https://youtube.com/clip/Ugkx_lh1DM43oBvgAj-CkKgs2YjUkeP2Ge5Q?si=QYEHC4Cz3V298yqt

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 6, 2026

Ik kan het niet openen 

Maikel Drost
Helper
Forum|alt.badge.img+9

Check deze installatie video. Vermoed dat je de TY01 hebt

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 6, 2026

Hoi Maikel ik heb dus het zwarte kastje van film 1 en de oranje glasvezel in film 2 wat kan ik nu doen 

Maikel Drost
Helper
Forum|alt.badge.img+9

Deze heb je op de muur

Deze module hebt je gekregen

Of heb je toch deze module

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 7, 2026

Hallo ​@Faaske ,

Op de kennisbank staat een instructie. Je kunt ook een installatiemonteur laten komen. 

bron;

Installatiegarantie

Met onze Installatiegarantie sluit je zelf je internet en tv aan. Als je bij KPN een koper (xDSL) of glasvezelpakket neemt controleren wij eerst of jij op jouw adres alles zelf kan aansluiten. Bij het aansluiten wijst de Mijn KPN app je de weg. Kom je er echt niet uit? Maak dan een belafspraak voor persoonlijk contact.

Lukt het ook met telefonische hulp niet om jouw pakket aan te sluiten? Doordat er bijvoorbeeld een aansluitpunt ontbreekt of omdat er nog afgemonteerd moet worden? In dat geval sturen we een installatiemonteur.

Installatiemonteur bestellen

Wil je liever helemaal niet zelf installeren? Dan kan je er ook voor kiezen om een betaalde monteur te bestellen. Het is belangrijk om tijdens het bestellen een bereikbaarheidsnummer op te geven (mobiel). Zo kan de planning je bellen als er iets tussen is gekomen.

Wat doet de installatiemonteur?

Onze monteur helpt je met aansluiten van je modem, SuperWifi punt(en), tv-ontvanger(s), 1 apparaat (zoals je mobiele telefoon of pc) en 1 vaste telefoon. Verder checkt hij wifi in de kamers die jij aangeeft. We leggen kabels van het installatiepakket veilig langs de muur. Heb je lege buizen in de muur, dan trekken we ze daar doorheen. Ook verbinden we de afstandsbediening(en) en leggen we uit hoe het werkt. Ten slotte kan de monteur je helpen met installeren van de MijnKPN app.
Kijk ook op onze pagina om de zien wat een monteur voor je kan betekenen en om gelijk een afspraak in te plannen.  De KPN monteur helpt je graag verder.