Skip to main content
Beantwoord

Hoe sluit ik internet aan op dit aansluitpunt?

• March 19, 2026
  • 6 reacties
  • 141 keer bekeken

Hoe sluit ik dit aan

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Kev95HC en welkom bij de KPN Community. Welkom ook bij KPN! Aannemend dat je een nieuw abonnement bij ons hebt. 😄

Fijn dat je al een hoop reacties hebt gekregen hier en dat het je gelukt is om de varkenssnuit aan te sluiten. 

Je kunt altijd bellen met 0800-0402,

zij kunnen een monteur aansturen om je huidige aansluiting kosteloos te vervangen voor een nieuwe.

Dit is nog wel een goede tip, ook om te controleren of je wel op de juiste verbinding zit en de goede snelheid haalt. 
Je kunt hiervoor ook een belafspraak (rechts onderin) met ons maken. Dan word je gebeld op een moment dat jou het beste uitkomt. 🙂

Mocht je verder nog vragen hebben, laat het hier gerust weten!

6 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 19, 2026

In de bouwmarkt kan je een varkenssnuit stekker kopen, en dan kan je deze draadjes daar op aansluiten. 

Ik weet uit mijn hoofd niet precies hoe de kabeltjes gemonteerd moeten worden, maar er is vast wel iemand hier die daar wat meer over kan vertellen. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 19, 2026

Ik zie dat je een Y-kabel hebt gekregen voor pairbonding. Dat werkt niet met de varkenssnuit. 

Bel kpn en vraag een gratis monteur. Die vervangt de varkenssnuit voor een pairbonding aansluiting. 

Rood / blauw is één lijn. Oranje / wit de andere. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 20, 2026

Dank jullie wel 

Ik heb het opgelost met een varkenssnuit met RJ11 kabel aansluiting en lossen RJ11 kabel geplaatst van varkenssnuit naar modum

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 20, 2026

Controleer je snelheid, je hebt een kabel gekregen voor pair-bonding, log in op je modem en kijk of beide lijnen actief zijn

Bastiaan Sahetapy
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+6

zij kunnen een monteur aansturen om je huidige aansluiting kosteloos te vervangen voor een nieuwe.

Groet,

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 22, 2026

Hi ​@Kev95HC en welkom bij de KPN Community. Welkom ook bij KPN! Aannemend dat je een nieuw abonnement bij ons hebt. 😄

Fijn dat je al een hoop reacties hebt gekregen hier en dat het je gelukt is om de varkenssnuit aan te sluiten. 

Dit is nog wel een goede tip, ook om te controleren of je wel op de juiste verbinding zit en de goede snelheid haalt. 
Je kunt hiervoor ook een belafspraak (rechts onderin) met ons maken. Dan word je gebeld op een moment dat jou het beste uitkomt. 🙂

Mocht je verder nog vragen hebben, laat het hier gerust weten!