Skip to main content

ik vraag mij af hoe vaak jullie de start datum nog gaan ver zetten ,ben gelukkig al meer als een jaar bezig met jullie en heb nu onderhand alle smoezen wel gehad en kastje muur verhaal ben ik ook meer als zat.

 

Met een volledige profielpagina kan een KPN medewerker je makkelijker en sneller helpen.

Klik bovenaan op je naam (naast je profielfoto) en kies voor de optie Instellingen.

Vervolgens kom je op een scherm waar je de profielpagina kunt invullen. Deze gegevens zijn dan door andere gebruikers in te zien op je profielpagina.

Bij sommige opties staat “Privé”, deze gegevens zijn nooit openbaar. Alleen jijzelf en de Moderators van het forum kunnen dat lezen.

Of klik op de volgende link om je profiel in te vullen.

https://forum.kpn.com/settings/profile


Welkom op het forum @aw.naujoks, een jaar wachten op een aansluiting is lang! Je hebt wel een andere verbinding op dit moment hoop ik? Met de gegevens die je op je profiel hebt gezet ben ik voor je gaan kijken. Ik zie ook dat er uitstel is, maar ik zie er niet bij staan waar dat door komt. Daar ga ik voor je achteraan en ik kom er hier in het topic op terug als ik meer informatie heb.


Beste jasper,

dit antwoord heb ik ook al zeker een keer of weetikveelteveel gehad


Alleen kun je er nu vanuit gaan dat @Jasper zijn tanden er in heeft gezet en niet rust tot die het heeft uitgevogelt en jou een antwoord kan geven waar je wat aan hebt, hopelijk goed bericht maar zeker eerlijk.

Even geduld moet je wel hebben.


Ik kan me voorstellen dat je zoiets vaker hebt gehoord @aw.naujoks. Op het moment dat de situatie niet volledig duidelijk is heb ik weinig opties, of ik ga het voor je uitzoeken of ik stuur je met een kluitje het riet in. Ik vind alleen de eerste van die twee een echte optie, dus dat heb ik gedaan. We wachten op een go-ahead van KPN Netwerk, dat is de netwerkbeheerder. Om de boel op de rails te houden plannen we telkens een opleverdatum. Die is fictief en gaat uit van een hopelijke/verwachtte oplossing, garanties zijn er niet. Zeker als er bij KPN Netwerk belemmeringen zijn die niet makkelijk zijn weg te nemen. Zo kan het zijn dat zo'n datum telkens opschuift. Wat die belemmering precies is, is voor ons als provider niet te zien. Je zou contact op kunnen nemen met KPN Netwerk, als er een belemmering is kunnen zij je daar meer over vertellen.


Beste Jasper,

contact opnemen met kpn netwerk heb ik al 3 keer gedaan in de laatste maanden wat gebeurd daar je wordt doorverbonden na plusmin 45min in de wacht te staan naar volker wessels waar je ook in de wacht wordt gezet en daar heb ik ook alle keren het zelfde antwoord gekregen .die weten van niks en zetten je weer terug naar hoofdmenu kpn  punt bij paaltje je ben plusmin 1.5 uur aant bellen voor jan met een korte achternaam. de mantel waar de vezel doorheen gaat ligt 2.5 mtr uit mijn voordeur onder de stoeptegels .het is niet zo dat deze nog helemaal aangelegd moet worden.


Er zijn 2 uiteindes aan de kabel, het kan zijn dat het aan de ene kant (bijna) af is maar aan de andere kant nog niet. Als de wijkcentrale waar je op moet worden aangesloten bijvoorbeeld nog niet (volledig) gereed is kan je nog geen signaal krijgen. Dat zijn dingen waar wij als provider geen zicht op hebben, dat weet alleen KPN Netwerk. Zoals gezegd wachten wij op de terugkoppeling van hen, zodra we die hebben kunnen wij ook pas verder.


mijn buren op 4 en 6 zijn al wel aangesloten 


mijn buren op 4 en 6 zijn al wel aangesloten 

Misschien zijn eerst de even nummers aan de beurt en komen de oneven nummers later 😉