Skip to main content

Hoe verwijder ik een verkeerde port forwarding op mijn Box12 met KPN software?

• May 19, 2025
  • 3 reacties
  • 33 keer bekeken

Ik heb sinds kort de V12 met KPN Software V12.C.24.16.14. Ik gebruik dit modem op port forwarding in te stellen. Ik heb dus een device een vast IP adres gegeven  en toen de Portfowrwarding ingesteld. Ik kwam er achter dat ik een fout had gemaakt bij het device “TinyCam Pro UDP/TCP” en wilde toen de hiervoor gedane instellingen wissen. Dat lukt me niet. Ik heb toen de Klantenservice gebeld en na 12 minuten wachttijd wist de medewwerker mij niets beters te ,melden dan dat ik de modem zou moeten resetten. VOORDAT ik dat doe wil graag via dit platform weten of dat de enige mogelijkheid is. Zoja dan moet ik heel veel instellingen opnieuw ingeven. Mijn vraag is dus of ik de instelling van portforwarding voor ROTATE kan deleten. Op de schuif links drukken heeft geen resultaat. Ik bedoel dus de schuif links onder op de foto. De regel met TintCamPro wil ik dus verwijderen en dat lukt niet. Is er mss sprake van een bug vanwege de nieuwigheid?  Ik ben benieuwd naar jullie reactie !

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag gemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• May 19, 2025

Hallo ​@HenryRhout 

Zie jij niet aan het eind van de regel de tekentjes om de regel te bewerken of te verwijderen?

Als je die niet ziet zoom dan de pagina eens uit in de browser via Ctrl - (weer inzoomen kan via Ctrl +), dan zou je ze wel moeten zien.

• May 19, 2025

Of een groter beeldscherm gebruiken. Op je mobiel kan je desktopweergave gebruiken. Bijvoorbeeld in Samsung Browser:

Of Opera:

Of Chrome:

• Auteur
  • Topper
  • May 19, 2025

Waauw! Wat een snelle en to-the-point antwoorden! Dank jullie wel! Eigenlijk dom van me om niet te proberen of er rechts nog meer symbooltjes stonden !  Probleem opgelost en het bespaart me heel veel werk! Thx!