Skip to main content

Wat is er met KPN gebeurd dat de service zo dramatisch slecht is geworden. Hoe moeten we hier als klant nu mee omgaan? Het kost me enorm veel tijd om een telefoonnummer te achterhalen van de klantenservice. Je moet jezelf door allerlei menu’s met standaard antwoorden, waar je al van weet dat je er niets aan hebt, worstelen. Niets geeft het gewenste resultaat. Na een half uur irritatie waar geen reclame budget meer tegen op kan om dit beeld van KPN weg te krijgen maar de beslissing genomen een klacht in te gaan dienen.

Alsof het ons nog niet genoeg onmogelijk is gemaakt blijkt ook het indienen en vooral laten registreren van een klacht niet te doen te zijn in plaats daarvan krijg je, ja onvoorstelbaar, het telefoonnummer van de klantenservice.

Nu wil ik KPN graag vragen hoe wij als klant een contact nummer dienen te vinden op jullie website en of ik de enige klant ben die hier problemen mee ondervind. En hoe kunnen wij een klacht indienen zodat deze ook geregistreerd word?

Hoor graag wat van jullie

*admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid

Welkom hier, @KlantWil! Fijn dat je ons gevonden hebt. Ons telefoonnummer is 0800-0402. Dit kun je gratis bellen. Door in te sprken dat je een medewerker wilt spreken, krijg je vanzelf iemand aan de lijn. Hier kun je een klacht indienden. We nemen binnen enkele dagen contact met je op. 
Als wij je hier op het Forum ergens mee kunnen helpen, dan doen we dit natuurlijk graag! 


Dankjewel voor je antwoord @lisa. Goed te lezen dat jullie deze informatie toch nog delen, want jullie website gaf me een totaal ander gevoel. 
 

Alleen had ik me vraag misschien iets duidelijker moeten stellen, want wat ik graag wil weten is welke stappen ik op jullie website moet doorlopen om deze informatie daar te kunnen vinden.


Ga naar: kpn.com> Service > Algemeen:  Klantenservice].
Je komt op onze servicepagina terecht. Selecteer het onderwerp waarover je ons wilt spreken bijv. nMobiel] > Kies oIk heb een andere vraag of wil graag contact] > Scroll naar beneden et voilà. Je ziet het vakje tRegel het telefonisch]. Alleen nog even drukken op rbekijk ons telefoonnummer] en je hebt het gevonden! Zoals je kunt zien kun je ook met ons chatten! :hugging:

 

 

 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!