Skip to main content

Hallo KPN,

Ik heb vorige week mijn abonnement veranderd naar beter internet met 4k tv ontvangers. De tv ontvangers had ik de volgende dag al binnen, maar ik heb niks gehoord over een nieuw modem. Wat mij wel logisch leek met het een stuk hogere internet abbonement.

Om zeker te zijn heb ik het nog even zelf getest. Het internet is niet beter geworden met het oude experia v8 modem. Heb meerdere keren een speedtest gedaan, de resultaten hiervan verschillen tussen niks veranderd en slechter.

Daarom vroeg ik mij dus af hoe ik een nieuw modem kan aanvragen, om de snelheden te krijgen die mij zijn beloofd.

Met vriendelijk groet,

Jef

Hoi @JefH, welkom bij ons op het forum. Als je een wijziging doet en het modem voldoet daarvoor nog zal die niet automatisch worden vervangen. Wat heb je precies gewijzigd? Je noemt 'beter internet’, wat zijn de snelheden die je hebt gekozen? En wat haal je daadwerkelijk (en is die via een kabel of draadloos)? Weet je ook wat de maximaal haalbare snelheid op jouw adres is? Als de verbinding niet hoger aankan dan wat je haalt zal het ook niet meer kunnen worden. Ik hoor de antwoorden op alle vragen graag van je, dan kunnen we met je meedenken.