Skip to main content

Ik zit sinds 30 januari zonder internet. Zijn 2 monteurs langsgeweest.Er zit waarschijnlijk een breuk in de glasvezel kabel. Nu komen ze pas 17 februari terug.ze moeten een vergunning aanvragen om in de grond te graven. Ik kan niet zonder internet want ik werk thuis voor de gemeente Rotterdam.Ik kan niet zonder internet en Tv bijna 3 weken. Heb ik nu recht op een noodpakket. Mvg p verschoor

 

Goedemorgen @Piet verschoor, bij een specifieke storing waar de oplossing nog even op zich gaat laten wachten kunnen we dit soort dingen vaak wel regelen.
Je kunt hierover het beste even met ons bellen op 0800-0402, mijn collega's daar kunnen even meedenken naar een oplossing voor de komende twee weken.


Noodpakket ontvangen. Alleen ik heb alleen Nederland 1 2 en 3 op het digitenne kastje. Rtl 4 en de rest van de zenders doen het niet. Weet u wat ik hier aan kan doen.mvg p verschoor


Hoi @Piet verschoor, het kan soms even een paar minuten duren voor de ontvanger de zenders opgehaald heeft. Je kunt hem hiervoor het beste even een half uurtje op NPO1 laten staan. Als hij het daarna nog niet doet kan het zijn dat ie toch nog even geactiveerd moet worden vanaf onze kant. De snelste manier daarover in contact te komen is telefonisch