Skip to main content

wij hebben storing gehad van 12 juli tot 3 augustus. inmiddels hebben we weer internet maar ik hoorde van de monteur dat ze een noodoplossing hebben gemaakt.

ik ben bezig geweest de vergoeding aan te vragen maar dit ging niet meer vanaf 12 juli. ook kan ik niet meer dan 2 dagen opgevenĀ 

Hoi @hanskuiper, welkom op het forum! Ik begrijp dat jij via hetĀ vergoeding netwerkstoring formulierĀ dit probeert aan te vragen, maar dit niet werkt. Het kan gebeuren dat een storing niet (volledig) geregistreerd staat bij ons. Dan kan het systeem dat achter het formulier zit de storing niet vinden. En weet dan dus ook niet van wanneer tot wanneer jij storing gehad hebt. Hij valt dan terug op een standaardwaarde, en dat is twee dagen.

In zo'n geval moeten we handmatig een vergoeding invoeren. De snelste manier hiervoor is even bellen tijdens kantooruren naarĀ 0800-0402 (gratis). Het kan ook via het forum. Vul in dat gevalĀ jeĀ forumprofielĀ volledig in en reageer hier weer als je dit gedaan hebt. Dan kom ik er binnen enkele dagen bij je op terug.


Erik, heb je genoeg gegevens?


Dank voor het invullen van je profiel,Ā @hanskuiper. Ik krijg niet automatisch een seintje als je het profiel hebt ingevuld. Dus ik ben daarin afhankelijk van jouĀ om dit bij mij aan te geven. Nu heb ik gekeken en ik zie dat je inmiddels bent gebeld naar aanleiding van de klacht die je eerder ook hebt ingediend. De collega die je hebt gesproken heeft de vergoeding ingevoerd. Dit zal op je komende of daarna volgende factuur in mindering worden gebracht.Ā 


Dankjewel!