Skip to main content

Wie van de moderators kan kijken of op het adres, wat vermeld staat in Persoonlijke opmerking in mijn profiel, de migratie van Telfort naar KPN al technisch uitgevoerd is.

 

Er stond daar tot een maand of 2 terug een Fritzbox maar aangezien de contracthouder geen verstand heeft van de instellingen en hoe dit aangepast moet worden na een migratie hebben we tijdelijk een V10 aangesloten. Volgens het login scherm zit hier nog de Firmware van Telfort op, echter de KPN winkel wist te vertellen dat zij in februari al overgezet zou zijn. Dit trek ik dus in twijfel en eigenlijk wil ik graag weten wanneer de migratie wel plaats gaat vinden, dit  zodat ik de fritzbox weer terug kan plaatsen aangezien ze graag haar DECT toestel weer gebruikt. Iets wat met een V10 helaas niet mogelijk is.

Hallo @Speedmaster , je kunt een update forceren door tegelijk de resetpin onder de modem  en de herstartknop vóór op de modem, een zogenaamde 'monteursreset’, in te drukken totdat alle lampjes even uit zijn. Daarna begint een volledige download en zie je af en toe ook een lampje blauw branden, een teken van updates.

Daarna kun je inloggen in de modem en kin je zien of deze nu KPN-klaar is.

Succes.

 


Leuk, maar daar heb ik niets aan. Ik moet weten wanneer de migratie plaats vind, zodat daarna de fritzbox er weer op kan met het KPN profiel


Leuk, maar daar heb ik niets aan. Ik moet weten wanneer de migratie plaats vind, zodat daarna de fritzbox er weer op kan met het KPN profiel

De betreffende klanten zijn/worden bijtijds op de hoogte gebracht door KPN wanneer de migratie plaats zal vinden c.q. plaatsgevonden heeft.