Skip to main content

Vroeger waren er sites waar je kon checken of er binnen twee maanden iets aan het netwerk verbeterd zou worden en je voor een hogere snelheid kon kiezen. Die sites lijken allemaal niet meer te werken.

Ik zit in een gebied waar Delta/Caiway glasvezel levert en krijg via koper 50 mbit binnen en zou graag minimaal 100 willen ontvangen. Hoe kan ik mijn wens kenbaar maken aangezien er wel regelmatig onderhoud in de wijk is volgens smsjes die ik krijg of mailtjes.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Dat wordt nu vermeld in:

MijnKPN (bij mij zelfs direct op de beginpagina)

KPNnetwerk.nl (postcodecheck)

Bestelpagina “internet/tv” na invullen van de postcode/huisnummer.

Staat er niks m.b.t. upgrade dan is ie er ook (nog) niet.

Welke snelheid heb je nu maximaal via DSL?


Tja, de “Fourstack” pagina’s zijn inderdaad de één na de ander verdwenen. Daar kreeg je meer details te zien en er was ook een sectie met naderende updates. Maar helaas, dat is verleden tijd.

Nu moet je het doen met de informatie op de websites van KPN (provider) en KPN Netwerk.


Bedankt. Uit een ander topic haal ik dat er waarschijnlijk geen upgrade meer gaat komen.

Helaas.


Ik zou het fijn vinden als KPN iets kan zeggen over het upgraden van snelheid in het Westland, aangezien Caiway/Delta hier een alleen recht op heeft. Ik zie toch regelmatig dat klanten extra snelheid kunnen krijgen (dat gun ik hun enorm) maar zoals hier is het glasvezel of KPN maar dan ben je te afhankelijk van wat KPN nog aan onderhoud zal blijven doen. Op welke manier zou ik mijn hoop/vraag/suggestie het beste kunnen overbrengen?


Ik kan daar ook weinig over zeggen @Jeroen Ruiter, er staan voor jouw adres momenteel geen werkzaamheden gepland. Dat kan in de toekomst natuurlijk veranderen maar dat is niet te voorspellen. We hebben ook er geen invloed op of er wel of geen werkzaamheden plaats zullen vinden.