Skip to main content

hoe weet ik of ik 2,4 ghz heb?

 

dit heb ik nodig voor de infrarood panelen

Welk type modem heb je? Heb je wifi versterkers in gebruik?


Hi @EddyT67,

Al onze modems zenden een 2.4Ghz netwerk uit, je zou je infrarood panelen daar dus mee moeten kunnen verbinden. Zelf heb ik daar echter ook moeite mee gehad, het paneel leek het netwerk niet te zien. Ik heb toen extra wifi netwerk ingesteld dat alléén via 2.4Ghz werkt, en daarmee ging het verbinden prima!

Ik weet niet wat voor modem je in gebruik hebt en of je eventueel wifi versterkers geïnstalleerd hebt, maar wil je voor hulp hierbij in de meest gangbare aansluitsituaties graag verwijzen naar het volgende artikel:

 


Is het gelukt om de panelen op de wifi te krijgen @EddyT67?


Ja uiteindelijk wel. We hadden al wat op internet rond gekeken. Kwamen we ook wat reacties tegen dat het in het begin niet lukte en later wel. De volgende dag hebben we het nogmaals geprobeerd en toen maakte de apparaten de connectie wel. Zonder dat we iets aangepast hebben aan de Wifi. Dus vraag me niet hoe… Maar ze zijn gekoppeld :)

Bedankt voor de reacties. :)


Hmm, ik ben dan wel bang dat het een mysterie zal blijven waarom het in eerste instantie niet lukte 🤔😅

Maar helemaal top dat ze toch goed gekoppeld zijn! Bedankt dat je het nog even hebt laten weten @EddyT67 🙂