Skip to main content

In eerste instantue doorgekregen dat opwaarderen alleen ging tegen extra kosten €49 voor 50 Gb maar dat zou opgestuurd worden via post nl en dat duurt minimaal een week. 

 

Hierna omdat de glasvezel uitblijft gebeld met 0800 0402 Nadat er tot drie keer aan tie door verschillende helpdeskmedewerkers aan was gegeven dat er een opwaardering zou komen en er de volgende dag telkens geen bericht kwam. Natuurlijk wederom gebeld. 

De vierde medewerker zei dat er in het systeem zou staan dat xe opwaardering automatisch zou gaan zodra de 50Gb op was. Hopelijk heeft hij gelijk. Mijn zoin hedft vsndasg een online examen en van de eerste 50Gb hebben we nog 3,5 over.

Dit levert hem veel extra stress op. Maar ook voor de rest van het gezin want uit voorzorg al een aantal dagen nauwelijks gebruik kunnen maken van het noodpakket. Daar wel blijkt dat iedereen iets anders zegt en je gewion niet meer weet wat correct is

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Goedemorgen @TheoMuijsenberg, welkom op het forum! Als je op dit moment een noodpakket hebt, dan kun je dit opwaarderen door te bellen naar 0800-0402. Het telefoonmenu hoort dit te herkennen en gelijk voor de opwaardering te zorgen. Als dit niet lukt, blijf aan de lijn, dan krijg je een medewerker te spreken die opwaardering alsnog voor je kan aanvragen. Kom je er niet door, dan kunnen wij ook helpen. Vul in dat geval je forumprofiel in en reageer hier als je dat gedaan hebt.


er telefonisch wel doorgekomen, echter wederom de melding dat het doorgezet zou worden en het opwaarderen maximaal 24 uur zou duren.

Het bekende verhaal maar niet erg prettig als je online in een examen aan het werk bent en ieder moment afgekapt kunt worden.

computer herkent het in ieder geval niet, welke tekst zou men dan moeten gebruiken zodat deze het wel begrijpt?


Ik zie inderdaad dat mijn collega extra MB's heeft aangevraagd zojuist. Dit kan inderdaad tot 24 uur duren maar is vaak wel sneller.


Wel blij dat het nu echt aangevraagd is. maar betreurenswaardig dat dit pas gebeurt na diverse toezeggingen en verschillende verhalen.

Ik hoop dat mijn zoon nu heyt examen af heeft kunnen maken maar dat weet ik later pas.


Zoals te verwachten was is er wederom geen opwaardering geweest.

Alweer de vijfde of zesde tiezegging die niet nagekomwn is.

 


Balen dat de aanvraag voor extra MB's nog niet verwerkt is, @TheoMuijsenberg. Wil jij het simkaartnummer van de mobiele wifi router doorgeven via jouw profiel? Ik kan aan de hand daarvan nakijken wat de status is en eventueel tegoed bijschrijven.


Imei ***********

*Admin: gegevens verwijderd ivm privacy


Het imeinummer is een uniek serienummer van het apparaat zelf: het gaat ons om het simkaartnummer: nummer die je terug kunt vinden op de simkaart. Wil je deze opzoeken en in je profiel vermelden? Je kunt het noteren in het vakje “Persoonlijke opmerkingen”.


Toegevoegd


Dank je wel! Ik heb contact opgenomen met een achterliggende afdeling om de opwaardering alsnog in orde te maken. Het wachten is op een terugkoppeling, zodra deze ontvangen is, laten wij het je hier weten!


Ik heb begrepen dat er contact met jou opgenomen is, @TheoMuijsenberg. Klopt dat en heb je intussen een opwaardering of nieuw noodpakket ontvangen?


Inmiddels eindelijk een nieuw en compleer pakket ontvangen. 

Na een maand eindelijk weer tv kijken

 


Ondertussen hou ik jouw bestelling voor Internet en TV in de gaten: ik zie dat er een nieuwe installatiedatum is: 26 januari 2021.


@TheoMuijsenberg, jouw bestelling is gereed: kun je bevestigen of alles naar tevredenheid werkt?


Geen bericht, goed bericht en anders hoor ik het graag.


Voor mij is het nog lang niet opgelost.

Het werkt maar op klachten wordt totaal niet gereageerd. In december al klachten ingediwnd wn begin januari weer. Tot nu toe slechts een rwactie gehad van kpnnetwerk. 

In het kort werd medegedeeld dat thuis werken het probleem van dw werkgever was en online school maar opgelost moest wordwn door fysiek naar achool te gaan. Dat was echter niet mogelijk. 

Geen tv was geen problwwm dat is alleen maar luxe 

Het worst tijd dat de ingediendw klachten serieus worswn genomen

 


Fijn dat het de diensten nu werken, @TheoMuijsenberg. In december heb jij een aantal vragen beantwoord over de klanttevredenheid en in januari is er een klacht ingediend met de wens om zo snel mogelijk een werkende internetverbinding te krijgen. Dat laatste kan de afdeling Klantenreacties niet voor je regelen: daar hebben we andere afdelingen voor en daarom heb je het bericht ontvangen dat je melding hierover, is overgedragen naar een andere afdeling. Een week later is de internetverbinding eindelijk actief geworden op je nieuwe adres. Omdat je nu aangeeft het voor jou nog niet opgelost is, heb ik gevraagd of een collega van de afdeling Klantenreacties contact met jou opneemt. Wacht je dit contact af? Ik verwacht dat mijn collega binnen 5 werkdagen contact met jou opneemt.


Deze reactie maak het nog alleen maar erger.

De klacht was meervoudig maar er wordt slechts een minimaal beetje doorgegeven.

Het ging enerzijds om het niet functioneren van de verbinding maar wat vele malen erger was is dat er vanuit de helpdesk zeer veel toezeggingen gedaan worden die geen van alle nagekomen worden.

Verder dat er niet teruggebeld wordt gesprekken afgebroken personeel zit met onzinverhalen en een zeer gebrekkig registratiesysteem waar niemand de verantwoording voor lijkt te dragen.


Toch wel erg. Belt men een keer krijgt men geen contact. Bij terigbellen krewg ik een bandje dat men bet later nogmaals zou proberen. Maar na ruim een week zal men het wel weer vergeten zijn..