Skip to main content

Glaspoort heeft een glasvezel aansluiting verzorgd in de meterkast welke buiten de woning naast de voordeur ligt. Gevraagd hoe ik deze naar de woonkamer krijg want huidige isra punt is in de woonkamer. Glassoorten gaf aan dat ik daarvoor kontakt met provider moest opnemen om utp kabel naar woonkamer te trekken via de buis waardoor nu de koperaansluiting in de woonkamer loopt.

Direct kpn gebeld die aangaven dat ik dat zelf maar moest verzorgen aangezien kpn dat niet doet. Helpdesk begreep probleem maar kon niets voor mij doen.

Ik dacht dat kpn een werkend systeem zou opleveren maar niets is minder waar.

Ik overweeg nu om over te stappen naar andere provider die eea wel regelt of desnoods Ziggo want van deze houding richting een klant die al meer dan 45 jaar kpn afneemt vind ik ver beneden peil.

 

 

Graag gedaan.


Hartelijk dank voor reactie. Het zou fijn zijn als er via de pvc buis waardoor nu de koperdraad loopt een utp kabel kan komen naar de woonkamer en de aansluiting wordt vervangen door utp stekkerdoos. De experiabox kan dan in meterkast en de tv, vaste telefoon, versterker en pc aansluiting via een switch in de woonkamer worden aangesloten.

Zou super zijn als kpn dit regelt (materiaalkosten zijn uiteraard voor mijn rekening).

Ik kan op iedere dag deze week. Hoor graag wanneer het kpn schikt.

Hartstikke mooi, @Blanda. Dan heb ik bij dezen de monteur gepland op de eerste mogelijke datum. En dat is morgen, 28 juni. Hij komt tussen 8:00 en 10:00 in de ochtend. Je krijgt ook nog per sms een bevestiging hiervan. Ik verwacht dat de monteur zonder problemen die kabel kan trekken zoals je beschrijft. En je kunt met hem overleggen over doortrekken naar de woonkamer. 


Hartelijk dank voor de snelle aktie. Ik hou je op de hoogte hoe eea afloopt.


Hartelijk dank voor de snelle aktie. Ik hou je op de hoogte hoe eea afloopt.

Ben ook super benieuwd, komt vast goed 💪


Hartelijk dank voor reactie. Het zou fijn zijn als er via de pvc buis waardoor nu de koperdraad loopt een utp kabel kan komen naar de woonkamer en de aansluiting wordt vervangen door utp stekkerdoos. De experiabox kan dan in meterkast en de tv, vaste telefoon, versterker en pc aansluiting via een switch in de woonkamer worden aangesloten.

Zou super zijn als kpn dit regelt (materiaalkosten zijn uiteraard voor mijn rekening).

Ik kan op iedere dag deze week. Hoor graag wanneer het kpn schikt.

Hartstikke mooi, @Blanda. Dan heb ik bij dezen de monteur gepland op de eerste mogelijke datum. En dat is morgen, 28 juni. Hij komt tussen 8:00 en 10:00 in de ochtend. Je krijgt ook nog per sms een bevestiging hiervan. Ik verwacht dat de monteur zonder problemen die kabel kan trekken zoals je beschrijft. En je kunt met hem overleggen over doortrekken naar de woonkamer. 

 

Monteur stond vanochtend stipt op tijd aan de deur en heeft een utp kabel getrokken vanuit meterkast naar woonkamer. Alles werkt nu naar behoren en alles is keurig achtergelaten.

dank voor de snelle oplossing!


Monteur stond vanochtend stipt op tijd aan de deur en heeft een utp kabel getrokken vanuit meterkast naar woonkamer. Alles werkt nu naar behoren en alles is keurig achtergelaten.

dank voor de snelle oplossing!

Ah, super fijn. Nu fijn genieten van je nieuwe glasvezel verbinding 👍🏻


Bedankt voor de terugkoppeling en fijn dat je zo snel bent geholpen! 


Dus wat hebben we nu weer geleerd, 0800-0402 kletst ook maar wat uit de nek, en zelfs ikzelf dacht dat het niet gratis zou gebeuren, en wat blijkt,

Supersnel gehandeld door @Erik_ en nog gratis ook, top dus, geniet ervan @Blanda .


Hartstikke mooi, @Blanda. Dan heb ik bij dezen de monteur gepland op de eerste mogelijke datum. En dat is morgen, 28 juni. Hij komt tussen 8:00 en 10:00 in de ochtend. Je krijgt ook nog per sms een bevestiging hiervan. Ik verwacht dat de monteur zonder problemen die kabel kan trekken zoals je beschrijft. En je kunt met hem overleggen over doortrekken naar de woonkamer. 

Monteur stond vanochtend stipt op tijd aan de deur en heeft een utp kabel getrokken vanuit meterkast naar woonkamer. Alles werkt nu naar behoren en alles is keurig achtergelaten.

dank voor de snelle oplossing!

Super, goed om te horen 😄

 

Dus wat hebben we nu weer geleerd, 0800-0402 kletst ook maar wat uit de nek, en zelfs ikzelf dacht dat het niet gratis zou gebeuren, en wat blijkt,

Supersnel gehandeld door @Erik_ en nog gratis ook, top dus, geniet ervan @Blanda .

We hebben installatiegarantie. Dat houdt in dat als het een klant niet lukt om zelf te installeren, of er is iets aan de hand, wij gewoon een gratis installatiemonteur sturen. Waarbij meerkosten dan een ding kunnen zijn als er extra werk is of materialen nodig zijn. Maar de installatie an sich is gratis. Heel jammer dat dit via de telefoon niet adequaat is opgepakt. Daar dien ik feedback over in.