Skip to main content
Beantwoord

Hoe zorg ik dat de glasvezelkabel in mijn huis aangesloten wordt?

• March 10, 2026
  • 11 reacties
  • 46 keer bekeken

Hoi, vorig jaar waren ze in de straat bezig glasvezel aan te sluiten helaas moest ik met spoed weg en kon de afspraak niet nakomen.

Nu ben ik bezig om glasvezel in mijn huis te krijgen  dit had ik al volgens kpn want de order was afgerond na fotos versturen van de kabel die in mijn tuin lag  zou het opgepakt worden  ik ben nu weken verder en word van het kastje naar de muur gestuurd niemand weet iets 

Ik krijg 25 maart een nieuw installatiepakket van kpn internet  maar er is nog steeds geen reactie wie of wanneer mijn glasvezelkabel binnen komt aansluiten 

Wie kan mij helpen hier mee 

Want de moed zakt wel een beetje in mijn schoenen nu

Beste antwoord door AriënC

Wat zegt KPN precies als je zegt dat je een monteur nodig hebt om glasvezel aan te sluiten? 

Dit is een vraag die ze dagelijks 100 keer krijgen, dus dan kan je gewoon verwachten dat er een monteur komt op de afgesproken tijd.

11 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 10, 2026

Hallo ​@Sc2311 ,

Toch weer contact opnemen met de klantenservice, hier op dit platform kun je hiermee niet geholpen worden.

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 10, 2026

Het beste is om KPN te bellen op 0800-0402, en zeg dan dat je het niet zelf kan aansluiten, en dat je daar een monteur voor nodig hebt. Dat zal dan uiteraard kosteloos zijn. That's all.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 10, 2026

Toch weer contact opnemen niemand weet iets we ik krijg constant hetzelfde antwoord er is geen ticket dan moet u die bellen ja oke bellen ja nee u moet die bellen dit is al weken aan de gang 

Ik wilde gewoon proberen of iemand tips heeft  ipv blijven bellen 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 10, 2026

De kabel ligt  nog in de voortuin die moet de meterkast in .

Installeren van modem kan  ik wel 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 10, 2026

Terugbelverzoek  heb ik wel 30 keer ingevuld en word ook niet gebeld  dus ik weet het niet meer 

Vandaar dit bericht of iemand dit meegemaakt heeft en wat dr beste manier is dit op te lossen zonder dat ik heen en weer gestuurd word 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 10, 2026

Toch weer contact opnemen niemand weet iets we ik krijg constant hetzelfde antwoord er is geen ticket dan moet u die bellen ja oke bellen ja nee u moet die bellen dit is al weken aan de gang 

Ik wilde gewoon proberen of iemand tips heeft  ipv blijven bellen 

Toch weer bellen en vraag om een afspraak met een monteur die de kabel naar binnen kan brengen.  Zolang er geen ticket wordt aangemaakt, zal er niets gebeuren. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 10, 2026

Dit snap ik maar niemand maakt een ticket of belt terug of verteld mij waar ik moet zijn om dit te regelen 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • March 10, 2026

Wat zegt KPN precies als je zegt dat je een monteur nodig hebt om glasvezel aan te sluiten? 

Dit is een vraag die ze dagelijks 100 keer krijgen, dus dan kan je gewoon verwachten dat er een monteur komt op de afgesproken tijd.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 10, 2026

Beste ​@Sc2311 als je via koper al klant bij KPN bent, gewoon even contact opnemen en zeggen dat je gemigreerd wilt worden van koper naar glas. Dan wordt e.e.a. in gang gezet.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 10, 2026

Dat ik wederom een ander nummer moet bellen 

Maar ik heb nu " opeens" contact met kpn via fb 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 10, 2026

Fijn om te horen dat je contact hebt. Hopelijk kunnen ze snel een monteur sturen die de boel aan kan sluiten. En zit je straks lekker te surfen over het internet via glasvezel.